Pytanie do dziadków i ojców

1. Data: 2020-07-08 09:13:55

Temat: Pytanie do dziadków i ojców
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Co odpowiadacie jak dzieci i wnuki pytają Was o to co
zrobiliście/robicie dla Polski? Ja odpowiadam że nigdy nie
uczestniczyłem w spędach zwanych wyborami i tym samym nie dokładałem
ręki do propagacji i gruntowania prostytucji.

2. Data: 2020-07-08 09:20:29

Temat: Re: Pytanie do dziadków i ojców
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> uczestniczyłem w spędach zwanych wyborami i tym samym nie dokładałem
> ręki do propagacji i gruntowania prostytucji.

Ale czemu je okłamujesz? Uczestniczyłeś - przynajmniej za komuny. Ciekawe,
dlaczego akurat teraz już nie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-07-08 09:46:07

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 09:20, XL pisze:

> Ale czemu je okłamujesz? Uczestniczyłeś - przynajmniej za komuny. Ciekawe,
> dlaczego akurat teraz już nie.

Jedyna moja obecność na wyborach to jakieś 5 lat temu podczas wyboru
sołtysa. A więc żadna sprawa polityczna czy państwowa. Za "komuny" też
nie widziałem powodów dla swojego uczestnictwa w takich spędach. Poza
tym moja osobista odpowiedzialność za kraj była dokładnie taka sama jak
dzisiaj.

4. Data: 2020-07-08 09:48:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> nie widziałem powodów dla swojego uczestnictwa w takich spędach. Poza
> tym moja osobista odpowiedzialność za kraj była dokładnie taka sama jak

Czyli zerowa. Wtedy i dzisiaj. Wtedy z zasady systemu, teraz z tumiwisizmu.
Nie dorabiaj do tego ideologii.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-07-08 10:25:54

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trybun. Teraz trzeba chodzić na wybory nie po to żeby głosować za, ale żeby głosować
przeciwko. Pisanie tutaj że jest źle to za mało.

6. Data: 2020-07-08 10:29:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 09:13, trybun pisze:

> [...]
> uczestniczyłem w spędach zwanych wyborami i tym samym nie dokładałem
> ręki do propagacji i gruntowania prostytucji.

Ja odpowiadam wręcz przeciwnie. Ale ja matką jestem.

Ewa

7. Data: 2020-07-08 11:04:52

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 09:48, XL pisze:

> Czyli zerowa. Wtedy i dzisiaj. Wtedy z zasady systemu, teraz z tumiwisizmu.
> Nie dorabiaj do tego ideologii.

Nie przykładam ręki do szamba które mi się proponuje to anty
państwowość? To się samo narzuca - prawdziwemu  patriocie wobec braku
możliwości zagłosowania na nie pozostaje tylko brak udziału w tej farsie.

8. Data: 2020-07-08 11:06:09

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 10:29, FEniks pisze:

> Ja odpowiadam wręcz przeciwnie. Ale ja matką jestem.
>
> Ewa

Ciesze się wobec tego że usłyszę Twoją odpowiedź na pytanie dla dziecka
- "mamo ale dlaczego Trzaskowski/Duda, co ty w nim zobaczyłaś że aż
pofatygowałaś się do lokalu i tym samym za legitymizowałaś istniejący
stan rzeczy"?

9. Data: 2020-07-08 11:35:27

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trybun. A gdybyś był przeciwnikiem monarchii ale miał wpływ na to kto zostanie królem
to też byś miał wyjebane na to czy będzie rządził Tobą mniejszy czy większy łajdak?

10. Data: 2020-07-08 11:57:37

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 11:35, z...@g...com pisze:
> Trybun. A gdybyś był przeciwnikiem monarchii ale miał wpływ na to kto zostanie
królem to też byś miał wyjebane na to czy będzie rządził Tobą mniejszy czy większy
łajdak?

Wyboru potencjalnego mniejszego zła nie sposób nazywać prawdziwym
wyborem.  Albo w którymś królisku widziałbym autentycznie porządnego
człowieka, kierującego się w życiu godnością, sprawiedliwością i honorem
albo skreślam obydwu, oczywiście o ile istniałaby taka możliwość, bo w
tzw demokracjach można tylko nie pójść na głosowanie.

postep jest
Teoretyk państwa
niebieski
Prawdziwi patrioci izaury, ikselki