Trzaskowski ma problem!

1. Data: 2020-07-09 11:21:15

Temat: Trzaskowski ma problem!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawiadomienie do prokuratury w sprawie POpełnienia przestępstwa:
https://youtu.be/RBk99ppsRZg

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-07-09 17:40:45

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Łał. Co za brednie :) Trzaskowski oskarżony przez faszystów o finansowanie
międzynarodowego terroryzmu. Bojówki narodowców pobór przez dwóch pedałów w
kolorowych szalikach. Mięccy geje zdemolowali auto pancerne bojówkarzy. Grubas,
powiedz kolegom że nie muszą się tak wysilać aby przekazać próg śmieszności. On jest
dużo niższy. Chyba że prezes wam obiecał nowe pochodnie na marsze miłości albo
eleganckie obcisłe mundury z czarnej skóry, to zrozumiałe jest robienie z siebie
idioty przed kamerami.

3. Data: 2020-07-09 18:12:01

Temat: Re: Trzaskowski ma problem!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Łał. Co za brednie :)

Nie ty to będziesz oceniał.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-07-09 18:32:45

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Do do kogo chłoptasie kierowali ten komunikat? Nie do mnie? A jak się w końcu
dorwiesz z nimi do władzy to ty będziesz decydowała kto ma oceniać takie informacje?

5. Data: 2020-07-09 18:39:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Do do kogo chłoptasie kierowali ten komunikat? Nie do mnie? A jak się w
> końcu dorwiesz z nimi do władzy to ty będziesz decydowała kto ma oceniać takie
informacje?

Z czym innym jest władza? Twoi chłoptasie uczyli mnie tego osiem lat.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-07-09 18:56:02

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Powtórz odpowiedź, bo walisz takie babole że nie można zrozumieć o co pytasz :p

7. Data: 2020-07-09 19:03:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> czym innym jest władza? Twoi chłoptasie uczyli mnie tego osiem lat.

J.w.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-07-09 19:08:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Powtórz odpowiedź, bo walisz takie babole że nie można zrozumieć o co pytasz :p

Zwykła literówka - ,,Z" zamiast ,,A", o milimetry różnicy na małej
klawiaturce w moim maleńkim ajfonku SE (stary, ale mniejszego nie robią, a
dla moich maleńkich rączek mini jest ważne, bo nie obsiużę większego
telefonu jednorącz). W odróżnieniu od twoich baboli, które pod literówki
podciągasz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-07-09 19:13:36

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

O, widzę tu prawdziwego katola któremu źdźbło trawy w oku bliźniego przeszkadza gdy w
swoim oku belka nie wadzi.

10. Data: 2020-07-09 19:37:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2020 o 17:12, XL pisze:

> Nie ty to będziesz oceniał.

mylisz sie pipo, i ja i wielu innych to wlasnie oceni glosujac

--
gazebo

Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Nowy Wspanialy Swiat
Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Pytanie do dziadków i ojców
postep jest