Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.

11. Data: 2020-07-10 22:51:13

Temat: Re: Duda
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja obawiam sie o ciebie ;)
> Latwo uspic twojom czujnosc ;P

jeszcze nie siedzisz w mojej lodowce :]
---
Sprawdz lepiej dwa razy a POtem co 5 minut ;)
POd lozko zony tez zaglondaj raz na godzine ;P

12. Data: 2020-07-10 22:53:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 21:51, m...@g...com pisze:

> ---
> Sprawdz lepiej dwa razy a POtem co 5 minut ;)
> POd lozko zony tez zaglondaj raz na godzine ;P

tak cie nagrala ta twoja na kamerze? to ja sie jej juz absolutnie nie dziwie
--
gazebo

13. Data: 2020-07-11 04:40:47

Temat: Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-10 17:33, FEniks wrote:
> [...]
zywalem-narkotyki-z-rafalem-trzaskowskim,61267.html

> To wiadomo, ale to niczego nie zmienia.

> Mogą też bliscy jak się okazuje, ale przymus ekonomiczny to nigdy nie
> jest dobry doradca, niestety.
>
> Ewa,

moze, to tylko tak dla mediow...?

14. Data: 2020-07-11 09:59:52

Temat: Re: Trzaskowski - POspolity
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 21:32, m...@g...com pisze:
> przymus ekonomiczny to nigdy nie jest dobry doradca, niestety.
> ---
> A kto ci czy KOmuKolwiek karze sie mu POddawac? ;P
> Odczuwanie i uleganie jakiejKOlwiek presji to sprawa
> [wadliwego] funkcjonowania osobowosci i [takiejz]
> percepcji rzeczywistosci a nie czynnikow zewnentrznych. ;)

Wspieranych jak widać przez władzę z prezydentem włącznie.

Ewa

15. Data: 2020-07-11 10:04:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 04:40, Ilona pisze:
zywalem-narkotyki-z-rafalem-trzaskowskim,61267.html

> moze, to tylko tak dla mediow...?

Na pewno nie. Wystarczy odrobinę znać ludzką psychikę, by wiedzieć, do
czego zdolne są kobiety z wyuczoną bezradnością, lękiem przed biedą, do
tego z syndromem sztokholmskim itd. Więc to na pewno nie jest wersja dla
mediów, a jest to bardzo bardzo prawdopodobne.

Ewa

16. Data: 2020-07-11 11:31:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> percepcji rzeczywistosci a nie czynnikow zewnentrznych. ;)

Wspieranych jak widać przez władzę z prezydentem włącznie.
Mogly nie wystePOwac o ulaskawienie, jak juz wystapily to
P.rezydenta winisz ze im nie odmowil?!? A przeciez mogl olac baby! ;P
Oj bylaby zdaje siem jatka 100x gorsza medialne gdyby odmowil,
moze to on jest wlasnie celowanom ofiarom tej sytuacji? Prowokacja! ;)

17. Data: 2020-07-11 12:02:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 11:31, m...@g...com pisze:

> [...]
> Mogly nie wystePOwac o ulaskawienie, jak juz wystapily to
> P.rezydenta winisz ze im nie odmowil?!? A przeciez mogl olac baby! ;P

A co to takie 0:1 podejście? Świat jest o wiele bardziej złożony. Nie
powinien był olewać, tyko pomóc, realnie. I to niekoniecznie on sam
osobiście, ale zmusić do działania konkretne instytucje typu np. fundusz
solidarnościowy specjalnie do takich celów powołany.

Ewa

18. Data: 2020-07-11 12:47:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

osobiście, ale zmusić do działania konkretne instytucje typu np. fundusz
solidarnościowy specjalnie do takich celów powołany.

Taaa...zlozonosc swiata... ;P
PAD POmogl rodzinie siem POjednac szybciej niz prawo POzwalalo... ;P
A to ci prostak! Przeciez taki gnoj POwinien cierpiec do konca swiata
i jeszcze jeden dzien dluzej a pinionchy osladzajom kazdom tragediem? ;)
A ze KObity moze go KOchaly, juz odsiedzial swoje to siem nie liczy...
Liczy siem LGBTQ i gender czyli rozwalanie zwyklych rodzin! Tu boli? ;P

19. Data: 2020-07-11 12:57:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 12:47, m...@g...com pisze:

> Taaa...zlozonosc swiata... ;P
> PAD POmogl rodzinie siem POjednac szybciej niz prawo POzwalalo... ;P
> A to ci prostak! Przeciez taki gnoj POwinien cierpiec do konca swiata

Pojednać się pomogła bieda tych kobiet. Ciekawa jestem NB, jaki będzie
ich dalszy los.

> i jeszcze jeden dzien dluzej a pinionchy osladzajom kazdom tragediem? ;)
> A ze KObity moze go KOchaly, juz odsiedzial swoje to siem nie liczy...

Życia nie znasz. Kochać mężczyznę, który zgwałcić twoją córkę?
_Być_może_ uda się wybaczyć po latach, ale mieszkać z kimś takim dalej
pod jednym dachem to skrajne poniżenie.

> Liczy siem LGBTQ i gender czyli rozwalanie zwyklych rodzin! Tu boli? ;P

I jak zwykle trzeba w to pakować tę ideologię. Jeśli już, to pokutuje tu
inna ideologia - nie ważne co się dzieje w rodzinie, byle została
rodziną, bo co Bóg złączył itd.

Ewa

20. Data: 2020-07-11 13:32:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> A ze KObity moze go KOchaly, juz odsiedzial swoje to siem nie liczy...
> Liczy siem LGBTQ i gender czyli rozwalanie zwyklych rodzin! Tu boli? ;P

I w tym się rzecz cała zasadza.
Oj, boli, boli.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Nowy Wspanialy Swiat
Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Pytanie do dziadków i ojców
postep jest
Teoretyk państwa