Trzeba chyba...

11. Data: 2011-01-05 12:51:34

Temat: Re: Trzeba chyba...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 12:47:39 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
.pl...

> Wiem, nawet podejrzewam, kto tym handluje... :-)))))))))))))

Dla mnie nie jest ważne, KTO. To nie broń ani narkotyki, więc kupuję.

12. Data: 2011-01-05 12:53:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 09:24:12 +0100, mirzan napisał(a):

> Zostały mi jeszcze z poprzedniego zamówiewnia.W paczce było po 30 nasion,starczy
> mi na 6 lat.

Proszę bardzo, nie ma za co.

> Takich śliwkowo żarówkowych u nas dostatek,nie warto sprowadzać.
> Sieję tylko po kilka nasion,a jak mam potrzebę na wiecej sadzonek z
> odmiany,robię sadzonki przez ukorzenianie pędów bocznych.
> Może zainteresujesz się,co się dzieje w pomidorach na sąsiednim forum,warto tam
> zajrzeć.Pozdrawiam.mirzan
>
> http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=42&t=394
86&start=364

Dziękuję, mam swoje ulubione, wystarczą mi - nie mam za dużo miejsca ani
możliwości testowania.

13. Data: 2011-01-05 15:31:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję, mam swoje ulubione, wystarczą mi - nie mam za dużo miejsca ani

> możliwości testowania.

Dokupiłem sobie Peron,który ma być odporny ma zarazę,oraz Avizo,który podobno
jest odporny i wcześniejszy od zarazy ziemniaka.
mirzan

14. Data: 2011-01-05 17:14:43

Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.tomatogrowers.com/

które konkretnie odmiany polecasz?

---
uciu

15. Data: 2011-01-05 22:57:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 18:14:43 +0100, uciu napisał(a):

> które konkretnie odmiany polecasz?
>

> ---

Tak jak pisałam - koktajlowy Sprite (chyba tam jest nadal, nie patrzyłam
jeszczze), oprócz tego "do jedzenia" Persimmon, Mountain Gold, na przetwory
(przeciery) San Marzano. Ale sobie coś oprócz nich dokupię, tylko poczytam
najpierw...
Z polskich - szukaj Varsovia, czerwonozielone, u nas w kraju do kupienia.
Pyszne, do jedzenia, nie na przetwory. Oprócz tego polskie pomidory Baron.

Do siego!
Co to?
DOBRYM LUDZIOM...
Odśnieżanie mechaniczne