Re: Trzecia noga?

Data: 2013-07-23 10:35:04
Temat: Re: Trzecia noga?
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 2013-07-23 07:53, Chiron pisze:

> Ewo: naprawdę TYLKO to znalazłaś?

Słuchaj, mnie nie zależy na rozgrzebywaniu tego i rozsądzaniu, kto ma
rację. Wątek zacytowałam (wątek z tytułem "test" performerka z
31.03.2011), teraz sobie każdy potencjalnie zainteresowany bez problemu
znajdzie, o czym tu rozprawiamy (bo nie każdy musi pamiętać) i sam oceni.
Dziękuję za rozmowę.

Ewa