Trzmielina oskrzydlona

11. Data: 2001-11-02 17:41:54

Temat: Re: Trzmielina - z czego żywopłot
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaro C2" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9rtnb6$dip$1@news.onet.pl...

> No to wykop w lesie i zasadź u siebie .
>
> Nie tak szybko!
> Jeśli się nie mylę to w stanie dzikim Trzmielina pospolita jest pod
ochroną.

Mam swój pogląd na tę sprawę .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

12. Data: 2001-11-19 08:44:54

Temat: Re: Trzmielina oskrzydlona
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na Woli sporo tego w doniczkach. Zrobione dla Mirka ( kolejnego ducha)
ale po spotkaniu te największe nie zmieściły mu się do auta. Myślę że nie
będzie miał nic przeciwko temu żeby kilka trafiło do Ciebie.

Pozdrawiam Jagoda

PS Tylko przypomnij się na wiosnę

100% FREE SEX!!! 6962
winobluszcz