Re: Trzy lata :-)))

1. Data: 2003-02-21 13:01:06

Temat: Re: Trzy lata :-)))
Od: "Too Old" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:b2mn7o$q1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tak jakoś teraz, w lutym mija trzy lata odkąd się z Wami zadaję. :-)))

Tak na zakończenie wątku : trzy lata to mały wyrok ,w dodatku w zawieszeniu
:-))))

--
J.K.Chiliński - TYMOFARM
dom j...@p...pl www.republika.pl/jkch1

2. Data: 2003-02-21 16:03:17

Temat: Odp: Trzy lata :-)))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <j...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Tak na zakończenie wątku : trzy lata to mały wyrok ,w dodatku w
zawieszeniu
> :-))))
Zacząłem ja to i zakończę :-)))
Rzeczywiście wyrok nie najdłuższy, ale trzeba doliczyć chwile katorgi i
tortur, które trzeba liczyć podwójnie ( a niektóre jeszcze więcej). :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
I na tym zakończmy bo jest to 116 post w tym wątku.
Ja już się boję cokolwiek zaczynać bo te wątki, które zaczynam, monstrualną
wielkość przybierają. Poprzedni 187 wypowiedzi!
To już nie ma ciekawszych miejsc jak te wątki które zacząłem??
J.

3. Data: 2003-02-21 17:25:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b35ier$o89$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):
> monstrualną wielkość przybierają. Poprzedni 187 wypowiedzi!
> To już nie ma ciekawszych miejsc jak te wątki które zacząłem??
> J.

Hejka, no proszę, nie dość, że młody i zdolny, to jeszcze jaki skromny.
:-) Pozdrawiam z zazdrością Ja...cki

4. Data: 2003-02-21 18:38:22

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka, no proszę, nie dość, że młody i zdolny, to jeszcze jaki
skromny.
> :-) Pozdrawiam z zazdrością Ja...cki

Co fakt to fakt! Ukryć się nie da....
A co? Może mam się jakoś sztucznie postarzać? Skretynieć gwałtownie albo
zarozumialstwem zgrzeszyć???
No i nie napisałes jeszcze , że śliczny jestem nadzwyczajnie. To co? Mam się
podrapać??? :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A poprzedni miał być ostatnim listem w tym wątku. Proszę....
J.

5. Data: 2003-02-21 19:05:11

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakończmy na równej liczbie 190