Trzy wtręty w ramach mojego systemowego formatu.

31. Data: 2007-11-18 12:59:28

Temat: Re: Trzy wtręty w ramach mojego systemowego formatu.
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
news:fhm9u2$8ik$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Bluzgacz to się już w nicku sam określił pod tym kątem, więc nie rozumiem,
> o czym ta dyskusja.

Ja pierdole, jaka ty jestes popierdolona.
Ten nick wymyslilem sobie 11 lat temu debilko, w dupie mialem
samookreslanie, wiec przestan zgrywac domoroslego psychologa tylko wracaj
kurwa do tokarki, bo tam jest twoje miejsce.

> A wiek, no cóż, może co do wieku się pomyliłam i rzeczywiście jest
> niewyżytym nastolatkiem - jedno z dwóch.

Niewyzyty nastolatek to cie kurwa zrobil.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

32. Data: 2007-11-18 13:00:12

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> Tia tam. Po prostu jest wybiórczo tolerancyjny, chociaż wydaje mu się
> co innego.

Kolejna kretynka.
Widze ze klub zakladacie

33. Data: 2007-11-18 13:02:23

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"MałGosia" <g...@o...pl> wrote in message

> Ja te widze, ze Ci cos ten format nie zadzialal jak trzeba.
> I to o Bluzgaczu najtrudniej zapomniec...
> Ech.... natura kobiet jest taka... nieskomplikowana.

Ta pizda jest prosta jak cholera.
A jak myslisz inaczej od niej i nawet w grzeczny sposob to akcentujesz w
poscie, to ta jebana wiesniara z Polski B odpyskuje Ci jak zwykle chamidlo,
ktore wlasnie nauczylo sie kurwa pisac.

34. Data: 2007-11-18 13:04:10

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...

> Interesuje mnie w sumie jedno... Co kierowalo Toba, gdy zakladalas ten
> watek?

To ze jest uposledzona idiotka z zaawansowanym downem - bo nikt kto ma mozg
i troche rozumu nie napisalby takiego gowna.
Ta cipa strzela sobie z palca co wieczor myslac o tym, kiedy ja jej odpisze
na zescierwione do granic absurdu posty i watki.

35. Data: 2007-11-18 14:11:05

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> Kolejna kretynka.
> Widze ze klub zakladacie

Wyluzuj, to tylko literki na ekranie :>
Fajnie się czyta, jak się bezsilnie wkurwiasz na wszystkich, którzy
ośmielą się myśleć inaczej niż ty. "Kto nie zna nami, ten przeciw
nam" - myślało dwóch paranoików z metra ciętych. I widzisz, jak
skończyli. Jeden mur z drutem kolczastym buduje wokół posesji, a
drugiemu się partia rozpadnie za miesiąc :)

--
Pozdrawiam - Aicha

36. Data: 2007-11-18 14:14:06

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Ja pierdole, jaka ty jestes popierdolona.
> Ten nick wymyslilem sobie 11 lat temu debilko,
> Niewyzyty nastolatek to cie (...).

I to jest właśnie twój problem :-)
Jak sobie nick wymyślałeś, to może miałeś latek ze 14...
JaKasia miała rację, pisząc: "Niestety to (...) niewyżyty nastolatek
(wiek nie gra roli)."

WIEK NIE GRA ROLI.
Zawsze będziesz n.n.
Sto lat życzę :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

37. Data: 2007-11-18 14:31:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Moze dlatego ze to ty jestes kurwa chora.
> Reprezentujesz tepactwo na poziomie ultrafanatycznej pizdy ktora chodzi
> na oazy i wpada w trans podczas tandetnych kurwa piesni granych na gitarze.

Pozwolę sobie zacytować: "przestan zgrywac domoroslego psychologa tylko
wracaj kurwa do tokarki, bo tam jest twoje miejsce."

Ewa

38. Data: 2007-11-18 14:34:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Proponuje takie rozwiazanie: przymkniesz ten zajebany kurwa ryj i
> odszczekasz tekst, ktory swiadczy, ze mam cos wspolnego z APD itp,

A! Tu cię boli! :-D

> poniewaz pizdo jebana nie mam z ta grupa nic wspolnego, ani z
> wyznawanymi zasadami przez jej czlonkow. Laczy nas tylko jedno: nie
> lubimy zajebanego tandeciarstwa, chocby twojego pokroju i razem nalezymy
> do innej grupy APZ (alt.pl.zbluzgaj).

Przestań się rzucać, bo ci żyłka pęknie.

Ewa

39. Data: 2007-11-18 14:54:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> [...]
> Ta cipa strzela sobie z palca co wieczor myslac o tym, kiedy ja jej
> odpisze na zescierwione do granic absurdu posty i watki.

zwykłe kompleksy ilewanego buraka

40. Data: 2007-11-18 17:07:08

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Pozwolę sobie zacytować: "przestan zgrywac domoroslego psychologa tylko
> wracaj kurwa do tokarki, bo tam jest twoje miejsce."

Juz argumenty sie skonczyly, ze nic od siebie nie potrafisz napisac
niedojdo?
Wypierdalaj.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://www.trolling.pl/trolling.htm
Przylacz sie: http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

Wytęż wzrok i znajdź debila, który zrobił taki sondaż
Humanitarna walka?
SMUTNO...
kontrola lotów. lot do samego środka
CZY...