podzial obowiazkow ;)

1. Data: 2007-11-16 16:52:07

Temat: podzial obowiazkow ;)
Od: "Never Never" <c...@o...pl.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem w dziwnej sytuacji. Pracuje od niedawna w pewnej firmie...
... moj dyrektor handlowy, od niedawna "dowala" obowiazkow innym
pracownikom,
a mi odbiera. Tzn. dalej mam sporo roboty, ale mniej niz poprzednio,
utrzymuje jednak,
ze bardzo dobrze sobie z nimi radzilem (nie nawalalem zbytnio). Od jakiegos
czasu,
w zwiazku z odejsciem dyrektora działu, pozostale osoby, musialy przejac
jego kompetencje,
nie zawsze sobie radza i czesto nie wyrabiaja sie. Ale troche sie dziwie, ze
mi nie przybywa.
Co o tym sadzicie? Czyzby szykowalo mi sie wypowiedzenie?
Dodam tylko, ze mam dosyc odpowiedzialne stanowisko kontakty z kontrahentami
biznesowymi
zagranica etc.

2. Data: 2007-11-16 17:05:58

Temat: Re: podzial obowiazkow ;)
Od: ßloo ta><î <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Never Never <c...@o...pl.WYTNIJTO> :
> [...]
> Co o tym sadzicie? Czyzby szykowalo mi sie wypowiedzenie?
> Dodam tylko, ze mam dosyc odpowiedzialne stanowisko kontakty z

tvuj dyrektor handlowy na ochotem na ciebie.
jestes gotowy dac mu dupy?

--
`..¸¸.-> ßloo ta><î <-.¸¸..´
spieszmy sie jesc gowna

3. Data: 2007-11-16 21:26:37

Od: bm9ib2r5 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 16, 6:05 pm, ßloo ta><î <a...@o...eu> wrote:
> Never Never <c...@o...pl.WYTNIJTO> :

> tvuj dyrektor handlowy na ochotem na ciebie.
> jestes gotowy dac mu dupy?
>
> --
> `..¸¸.-> ßloo ta><î <-.¸¸..´
> spieszmy sie jesc gowna
> tak szybko wietrzeja
> °o¤oo¤o°´°o¤oo¤o

kolejny idiota

4. Data: 2007-11-16 23:00:41

Od: RUN <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bm9ib2r5 napisał:

> kolejny idiota

twó stary spłodził cie miętkim hójem

Trzy wtręty w ramach mojego systemowego formatu.
Wytęż wzrok i znajdź debila, który zrobił taki sondaż
Humanitarna walka?
SMUTNO...
kontrola lotów. lot do samego środka