Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
ail
From: zairazki <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: "Trzymaj formę".......Jak zabrać się do realizacji projektu
Date: Sat, 03 Mar 2007 22:04:49 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 32
Message-ID: <esco4t$a2a$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <esc5pd$pqk$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: dvq121.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1172956125 10314 83.22.50.121 (3 Mar 2007 21:08:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Mar 2007 21:08:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.8.1.2pre)
Gecko/20070111 SeaMonkey/1.1
In-Reply-To: <esc5pd$pqk$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:25696
Ukryj nagłówki
Użytkownik Maria napisał:
> Jestem początkującą nauczycielką. Jak zabrać się za realizacje projektu,
> , a raczej za sam projekt. Zlecił mi to zadanie dyrektor.
> Dziekuję za wszystkie wskazówki.
> Pozdrawiam
Po pierwsze - strasznie mało danych. Czy to jest projekt uczniowski,
czy Twój? Jesteś koordynatorem szkolnym czy klasowym? Czy w projekcie
uczestniczą ochotnicy, cała klasa czy jakieś mieszane grupy? Temat
projektu podałaś. Co jest celem projektu? Czas realizacji? Jakiś
budżecik ewentualnie? Bliższe dane o sposobie monitorowania postępu?
Zajrzałaś do jakiś opasłych dzieł uczonych w piśmie z dziedziny "ja i
uczeń pracujemy aktywnie"?
Na wszelki wypadek jeszcze raz otwartym tekstem: jakość otrzymanej tu
pomocy w znacznym stopniu zależy od jakości podanych tu przez Ciebie
danych wyjściowych. Ponadto od Twojego zaangażowania w dyskusję którą
być może uda Ci się wywołać.I jeszcze od paru innych rzeczy pewnie
też, ale nie wszystko naraz.
Przemyśl powyższe pytania, zapytaj o to czego nie rozumiesz/nie wiesz,
podyskutujmy.
Prywatnie uważam, że prowadzenie projektów uczniowskich to może być
niezła harówka dla nauczyciela i fantastyczne efekty u zaangażowanych
uczniów. Albo luzik zupełny, o ile i Ty, i uczniowie zgodnie olejecie
pojęcie "praca zespołowa w projekcie".
Przy okazji: możemy wałkować temat na grupie (na życzenie
Grupowiczów!) lub w razie milczenia/protestów przejść na priva.
Poczekam na rozwój sytuacji.
pozdrowionka
zairazki
|