Trzymanie reki w kieszeni.....

1. Data: 2002-10-11 17:36:37

Temat: Trzymanie reki w kieszeni.....
Od: "Paolo" <2...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siedząc dziś na wykładzie zobaczyłem jak wykładowca często wkłąda rękę do
kieszeni w spodniach. Zacząłem sie zastanawiać czy to jest jakiś odruch,
wynikający z jakiś kompleksów a może z czegoś innego....... Może ktoś z
was zna wyjaśnienie tego faktu?
ps....... zakładam że wykładowca nie bał się o swój "interes" i dlatego
trzymał rekę w pobliżu :)

Pozdrawiam
P@olo

1. Data: 2002-10-11 20:22:17

Temat: Re: Trzymanie reki w kieszeni.....
Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paolo <2...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao727a$g9s$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> was zna wyjaśnienie tego faktu?
> ps....... zakładam że wykładowca nie bał się o swój "interes" i dlatego

"wyciągnij ręke z kieszeni, świntuchu!"

--
"Szukam i szukam, a tam wciąż pusto."
Lukasy: cosiarz (na) wp.pl

1. Data: 2002-10-11 20:32:55

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paolo" <2...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kieszeni w spodniach. Zacząłem sie zastanawiać czy to jest jakiś odruch,
> wynikający z jakiś kompleksów a może z czegoś innego....... Może ktoś z
Być może to jakiś nerwowy odruch.
Mój dyrektor np dłubie w nosie, nie od czasu do czasu ale non stop. W
dodatku naprzemiennie dwoma rękami. Pominąwszy fakt, że wszyscy mają
kosmiczny ubaw to jednak mu współczuję.

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-10-11 20:58:29

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kieszeni w spodniach. Zacząłem sie zastanawiać czy to jest jakiś odruch,
> wynikający z jakiś kompleksów a może z czegoś innego....... Może ktoś z

moja teoria zakłada że pański wykładowca się masturbuje na wykładach, można
to rozpoznać po tym że ,jak wspomniano, 1 ręka jest w spodniach, 2 lata w
powietrzu tzn macha nią albo drapie się po łysinie.

czy w pierwszym rzędzie jest jakaś seksowna laska???

1. Data: 2002-10-11 20:58:56

Od: "Re\\/olt" <R3\/@is.revolution> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@a...pl> wrote in message
> Mój dyrektor np dłubie w nosie, nie od czasu do czasu ale non stop. W
> dodatku naprzemiennie dwoma rękami. Pominąwszy fakt, że wszyscy mają
kosmiczny ubaw to jednak mu współczuję.

ja wspolczuje osobie ktora codziennie musi sie z nim witac;)

--

"Only the dead have seen the end of war"

Plato

1. Data: 2002-10-11 21:54:52

Od: Kreska <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paolo" <2...@i...pl> dnia 11 paź 2002 napisał/a:

> Może ktoś z was zna wyjaśnienie tego faktu?
> ps....... zakładam że wykładowca nie bał się o swój "interes" i
> dlatego trzymał rekę w pobliżu :)

Lubi trzymac ręke na pulsie;)

pozdrawiam ---- Kreska
--
Trzeba pogodzić się z tym, że szczerość czasem szkodzi.

1. Data: 2002-10-12 00:48:08

Od: "Arkadiusz Rudzki" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kieszeni w spodniach. Zacząłem sie zastanawiać czy to jest jakiś odruch,
> wynikający z jakiś kompleksów a może z czegoś innego....... Może ktoś z

Hmm.. wytłumaczenie najpewniej jest prostrze niż sie wydaje.. pewnie gacie
go uwierały ;)

--
A...@F...pl

1. Data: 2002-10-12 10:10:52

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> was zna wyjaśnienie tego faktu?
> ps....... zakładam że wykładowca nie bał się o swój "interes" i dlatego

Moze musi sie podrapac?
A moze w ten sposob sygnalizuje pewnosc siebie?

Vesemir

1. Data: 2002-10-12 10:17:55

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Viadro napisał :

> moja teoria zakłada że pański wykładowca się masturbuje na wykładach, ...

Gdyby przyjąć za Kopalińskim, że "precyzyjna skomplikowana praca ręczna" to
manipulacja, to facet istotnie może coś w gaciach manipulować. ;))
Generalnie jest to zwyczaj anglosaski (tzn. trzymanie rąk w kieszeniach a nie
masturbacja). ;)
Zainteresowanym polecam ciekawostkę (pseudobadania) :

http://jj.wp.pl/niechec.html

Bacha.

1. Data: 2002-10-12 13:45:42

Od: "Witek" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Może będzie to śmieszne albo niegrzeczne, ale mój wykładowca jak wkłada rękę
do spodni to sobie "poprawia image malego", nie zebym byl homo, ale wszyscy
studenci na moim roku to zauwazyli.......

czy moze ktos mi polecic dobra wrózke na terenie warszawy - tarot?
Dyskusja
dziwne odruchy
RE: Zwierzę zwane kobieta
RE: samobójstwo itd..