Tu jest dopiero temat do rozmów.

151. Data: 2010-09-21 10:02:22

Temat: Re: Tu jest dopiero temat do rozmów.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 11:49, Qrczak pisze:

> No to najdziwniejsze kryterium jest chyba w Biedronie.

Nie mam niestety nigdzie po drodze, to nie zweryfikuję.

> Czyli strategia HRowska w Lidlach jest regionalna a w Rossmanie
> ujednolicona na cały kraj... hihi
>
> Qra, kiedyś się poważnie zastanawiałam, czy sobie pazurków na miejscu
> nie pomalować. Tylko od tego świdrującego wzroku pewnie ręka by mi
> zadrżała.

A do takiej Sephory to wręcz boję się wejść! Widocznie tak źle wyglądam
i w związku z powyższym nawet nie rokuję dobrze.

Ewa

152. Data: 2010-09-21 10:06:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie pękaj, one też przerzuciły się na zdrową żywność.
>
> Ewa

hah :-))))))

MK

153. Data: 2010-09-21 10:08:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno będzie dobrze wyglądać, z tego słoika. ;)
>
> BTW Przypomniała mi się babcia mojej koleżanki z liceum. Stareńka już
> była, ale codziennie robiła sobie świeżą fryzurę, coby w razie czego
> dobrze wyglądać. ;)
>
> Ewa

Baaa, bo kobietka klasę miała, tzn. rzeczywistość nie miała prawa jej zastać
nieuczesanej, z nieumalowanymi paznokciami i krzywymi obcasami u bucików.
Podoba mi się to podejście naszych babek. Jakaś duma w nim jest (a nie nasze
olewanie wszystkiego i wszystkich).

MK

154. Data: 2010-09-21 10:15:01

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie pękaj, one też przerzuciły się na zdrową żywność.

Nikt mnie nie chce! Nawet po śmierci!! Buuuu....

Qra

155. Data: 2010-09-21 10:20:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
a.pl...

> Ze dwa odcinki....
> Bo muzyczka fajna, noo :-))

Bo tam właśnie mieli taki magazyn nieodebranych zmarłych. Stali sobie w
piwniczce w słoiczkach, a nad nimi Fisherowie rodzinne obiadki jadali.
No i zakończenie mnie urzekło tak mocno, że ostatnio David śnił mi się
(ciekawe, swoją szosą, co na to tutejsi psperapeuci).

> PS. I będziesz wodzić za całą rodziną oczami z tej urny???

Jak oczu nie skremują, czemu nie. Ktoś porządku pilnować musi!

Qra

156. Data: 2010-09-21 10:26:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 12:20, Qrczak pisze:

> Bo tam właśnie mieli taki magazyn nieodebranych zmarłych. Stali sobie w
> piwniczce w słoiczkach, a nad nimi Fisherowie rodzinne obiadki jadali.

O mój Boże! Co to za serial?? Sześć stóp pod ziemią? I wcześniej nic mi
o tym nikt nie powiedział?
Muszę koniecznie obejrzeć, może w końcu dojdę do źródeł tej mrocznej
duszy w oparciu o genealogię! ;)

Ewa

157. Data: 2010-09-21 10:54:16

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym nikt nie powiedział?
> Muszę koniecznie obejrzeć, może w końcu dojdę do źródeł tej mrocznej duszy

Naprawdę serdecznie polecam. Ciekawe postacie (dwie-trzy to by się na pewno
Chirkowi i XLi spodobały), normalne problemy. W sumie już rozumiem, dlaczego
na TVNie nocą późną nadawali.

Qra

158. Data: 2010-09-21 11:21:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 12:54, Qrczak pisze:

> Naprawdę serdecznie polecam. Ciekawe postacie (dwie-trzy to by się na
> pewno Chirkowi i XLi spodobały), normalne problemy. W sumie już
> rozumiem, dlaczego na TVNie nocą późną nadawali.

A teraz gdzie to można obejrzeć? Trza ściągać?

Ewa

159. Data: 2010-09-21 11:39:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 12:15, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Nikt mnie nie chce! Nawet po śmierci!! Buuuu....

Ja tam bym Cię mogła jeść łyżkami.
Ale na żywca.

Ewa

160. Data: 2010-09-21 11:45:40

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz gdzie to można obejrzeć? Trza ściągać?

Na Merlinie i w Empiku jest na DVD (ceną zabija zresztą), więc poszukaj w
wypożyczalniach.

Qra

Niech bas razi was!
erotyzowanie w towarzystwie