Tu jest dopiero temat do rozmów.

201. Data: 2010-09-22 06:31:35

Temat: Re: Tu jest dopiero temat do rozmów.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-22 08:15, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Masz na to jakiś dowód, czy tak sobie strzelasz?

IMO Strzela z gumy arabskiej.

Ewa

202. Data: 2010-09-22 06:32:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-22 08:25, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Czyli małe rodzinne biznesy zawsze oznaczają kant? Dziękuję w imieniu
> rodzinnych biznesów.

Ze względu na cenę bardzo długo stoi na półce i wytraca procenty.

Ewa

203. Data: 2010-09-22 06:57:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Czyli małe rodzinne biznesy zawsze oznaczają kant? Dziękuję w imieniu
> rodzinnych biznesów.
>
> Qra
Nie. Być może ktoś rzeczywiście podjął błędną decyzję- i zakupił oryginała.
Wiesz- to coś takiego, jak ostatnio w małym sklepie papierniczym widziałem
pióro Watermana za coś ok. 300zł. Może to i oryginał, ale pióro z irydową
stalówką wolę kupić ( w tej samej cenie) w salonie firmowym.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

204. Data: 2010-09-22 06:58:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

a.pl...
a.pl...

> Kiedy Van Houten _zabrał_nazwę_ z etykiety czekolad J.D.Gross?
>
> Qra
Nie pisałem o JD Gross. Pisałem o innej sprawie- a to przecież jakoś o nich
świadczy, tak?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

205. Data: 2010-09-22 07:00:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

a.pl...

> Z powodu?
Czysta, żywa chemia:-)

> Masz na to jakiś dowód, czy tak sobie strzelasz?

Przemilczę:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

206. Data: 2010-09-22 07:41:43

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]

Woda też.

> Przemilczę:-)

Wielka szkoda. Ale widać masz dowody do milczenia. Albo ich nie masz.

Qra

207. Data: 2010-09-22 07:43:09

Temat: Re: Tu jest dopiero temat do rozm?w.
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Popieram, bo mam już dość poprawiania.

Poprawiałam na dzieciach. Teraz się poprawiłam i już nie poprawiam.

Qra, więc czegoś mnie ta grupa nauczyła

208. Data: 2010-09-22 07:49:51

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Poprawiałam na dzieciach. Teraz się poprawiłam i już nie poprawiam.
>
> Qra, więc czegoś mnie ta grupa nauczyła

No dobrze, jakie to ma być kodowanie, żebym mógł WSZYSTKIM zrobić dobrze?

Sz.

209. Data: 2010-09-22 07:52:55

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]

Ale ja cały czas i tylko piszę o J.D.Gross. I tylko o to mi chodzi. Od
początku. Do końca.

> Pisałem o innej sprawie- a to przecież jakoś o
> nich świadczy, tak?

O Tobie też.

Qra

210. Data: 2010-09-22 07:57:51

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze względu na cenę bardzo długo stoi na półce i wytraca procenty.

Czy teraz widać jakieś ąęćź krzaczory?

P.

Niech bas razi was!
erotyzowanie w towarzystwie