Tu jest dopiero temat do rozmów.

331. Data: 2010-09-26 17:36:09

Temat: Re: Tu jest dopiero temat do rozmów.
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
news:i7nv7t$70o$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Spróbowałem 99%.
> Dobrze, że wydrukowali ostrzeżenie, że to nabyty smak ;)
> Hm, na razie nie nabyłem.
>
> Sz.

Właśnie żuję sobie kawałek gorzkiej z gruszką Lindta... pyyycha.....
Ale więcej niż 48 % to z pewnością nie ma.

MK

332. Data: 2010-09-26 17:37:31

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie żuję sobie kawałek gorzkiej z gruszką Lindta... pyyycha.....
> Ale więcej niż 48 % to z pewnością nie ma.

Spróbuj 99%. Niech ktoś jeszcze się nabierze, pliz.

Sz.

333. Data: 2010-09-26 17:40:51

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj 99%. Niech ktoś jeszcze się nabierze, pliz.
>
> Sz.

Przecież już dawno zdziwiłam się, że Chironowi to smakuje... Z mojego punktu
widzenia paskudztwo rzadkie...

Ale przecież o guścikach się nie dyskutuje (ale można się naciąć, jak się
ściąga... cholera)

MK

334. Data: 2010-09-26 17:57:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-26 19:37, Szaulo pisze:

> Spróbuj 99%. Niech ktoś jeszcze się nabierze, pliz.

Mówisz, że oblizania palca zanurzonego w kakao naturalnym nie daje
takich samych efektów? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

335. Data: 2010-09-26 17:58:32

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz, że oblizania palca zanurzonego w kakao naturalnym nie daje takich
> samych efektów? ;)

Nigdy tego nie robiłem, ale teraz już nie muszę ;D

Sz.

336. Data: 2010-09-26 18:24:15

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-26 19:57, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Mówisz, że oblizania palca zanurzonego w kakao naturalnym nie daje
> takich samych efektów? ;)

Tylko w sytuacji, gdzie kakao będzie miało logo Van Houtena.

Qra
--
po wyeliminowaniu zbędnego elementu w domu
nastała cisza a spokój niczym niezmącony

337. Data: 2010-09-26 18:24:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-26 19:17, Szaulo pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Spróbowałem 99%.
> Dobrze, że wydrukowali ostrzeżenie, że to nabyty smak ;)
> Hm, na razie nie nabyłem.

To można polubić tylko i wyłącznie wspierając się ideologią, innej
możliwości nie widzę.

Ewa

338. Data: 2010-09-26 18:43:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości grup
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Spróbowałem 99%.
> Dobrze, że wydrukowali ostrzeżenie, że to nabyty smak ;)
> Hm, na razie nie nabyłem.

no cóż Ci mogę napisać? My, koneserzy mamy swoje zasady:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

339. Data: 2010-09-26 19:26:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> To można polubić tylko i wyłącznie wspierając się ideologią, innej
> możliwości nie widzę.

To nie moja wina, że nie masz gustu. Kawę słodzisz?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

340. Data: 2010-09-26 19:28:29

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
a.pl...

> To nie moja wina, że nie masz gustu. Kawę słodzisz?

Chironie, pamiętasz? "Każdy ma prawo do złego gustu" :-PP

Niech bas razi was!
erotyzowanie w towarzystwie
MAGOPRESJA PRYMACINSKA...
CZY LECI Z NAMI LEKARZ ?