Tu jest dopiero temat do rozmów.

41. Data: 2010-09-19 19:58:41

Temat: Re: Tu jest dopiero temat do rozmów.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2010 21:53:33 +0200, Szaulo napisał(a):

> Paczkowane i niepaczkowane - Krakus -
> rewelacyjna szynka dojrzewająca i klasyczna krakowska.

Popytaj w sklepach Społem o kiełbasę swojską z Żywca (Żywiec - wytwórnia) i
spróbuj. O ile lubisz wiejskie smaki.

42. Data: 2010-09-19 21:08:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Sep 2010 21:58:41 +0200, Ikselka napisał(a):

> Popytaj w sklepach Społem o kiełbasę swojską z Żywca (Żywiec - wytwórnia) i
> spróbuj. O ile lubisz wiejskie smaki.

A z Krakusa kupuję kabanosy - świetne. Krakowską suchą tylko z Żywca.

43. Data: 2010-09-19 21:24:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 21:53, Szaulo pisze:

> Najlepsze mleko nieUHT robi natomiast Milandia. Piję prosto z kartonu.

Ktoś próbował od tego producenta wyrobów z omegami 3 i 6? Warto, czy to
tylko ściema marketingowa (czytaj: czy jest ich więcej niż 1%;))?

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2010-09-19 21:32:19

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 16:48, Szaulo pisze:
> Użytkownik "Ikselka"<i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A ja kupiłem raz z ciekawości pobudzonej związkiem pomiędzy nim a Twoją
> rodziną i tylko ten jeden raz: chyba za dużo musztardy, bo octem czuć.
> Zupełnie nie przypadł mi do gustu.
>
> Jestem natomiast fanem Majonezu Dekoracyjnego (Winiary) (delikatny,
> doskonały np. do jajek, łososia wędzonego). Dopóki nie poznam czegoś jeszcze
> lepszego (może Motyl? - pierwsze słyszę), pozostanę fanem Dekoracyjnego.
>
> Sz.

Najsmaczniejszy w świecie: Winiary Dekoracyjny.
Jajeczko w szynce i majonezik.
A chrzan - Dymecki albo Victus.

45. Data: 2010-09-19 21:35:28

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 23:24, Aicha pisze:

> Ktoś próbował od tego producenta wyrobów z omegami 3 i 6? Warto, czy
> to tylko ściema marketingowa (czytaj: czy jest ich więcej niż 1%;))?

Sklep: Biedronka
Mleko: Prawdziwe 3,2% tłuszczu

46. Data: 2010-09-19 21:35:59

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Najsmaczniejszy w świecie: Winiary Dekoracyjny.

Tu się zgadzamy :)

> Jajeczko w szynce i majonezik.

Mniamu.

> A chrzan - Dymecki albo Victus.

Dymeckiego nie znam a Victusa nie lubię.

Sz.

47. Data: 2010-09-19 21:37:51

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś próbował od tego producenta wyrobów z omegami 3 i 6? Warto, czy to
> tylko ściema marketingowa (czytaj: czy jest ich więcej niż 1%;))?

Nawet jeżeli, to zwróciłem uwagę najwyżej na walory smakowe ;)
Milandia robi też dobre masło i przedelikatne, aksamitne serki z owocami.
Śmietanę za to gorszą niż Piątnica, która z kolei robi również dobre twarogi
i twarożki.

Sz.

48. Data: 2010-09-19 22:27:16

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-19 23:37, Szaulo pisze:
> [...]
> Śmietanę za to gorszą niż Piątnica, która z kolei robi również dobre twarogi

Czy kłak, czy wełna.....
Mi tam wszystko smakuje - nie jestem wybredna.
Co nie znaczy, że się obżeram.

49. Data: 2010-09-19 23:23:49

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Czy kłak, czy wełna.....
> Mi tam wszystko smakuje - nie jestem wybredna.
> Co nie znaczy, że się obżeram.

Mam nalewkę z derenia - pychota.

50. Data: 2010-09-20 00:08:59

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-20 01:23, Panslavista pisze:
> "Magdulinska"<m...@o...pl> wrote in message

> Mam nalewke z derenia - pychota.

Kawał z Ciebie jelenia - pijesz nalewkę z derenia.

Niech bas razi was!
erotyzowanie w towarzystwie
MAGOPRESJA PRYMACINSKA...
CZY LECI Z NAMI LEKARZ ?