Tuje po zimie

1. Data: 2005-04-04 12:35:21

Temat: Tuje po zimie
Od: "Agnieszka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy młode tuje, posadzone jesienią, które po zimie mają częściowo
przebarwione i jakby uschnięte gałązki jeszcze odżyją czy są już do
wyrzucenia ? Co im mogło zaszkodzić ? A może to normalne ? Proszę pomóżcie
laikowi. Pozdrawiam

Agnieszka

2. Data: 2005-04-04 18:19:25

Temat: Re: Tuje po zimie
Od: "Sylwia Szewczyk" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>nieciekawie wyglądały ale teraz z dnia na dzień robia sie coraz ładniejsze
>tz. nabierają zielonego koloru po woli ale zapewne dlatego że zaczynają
>dopiero krążyć w nich soki i niedługo stana się zupełnie zieloniutkie. Moim
>zdaniem poczekaj jeszcze troszkę poobserwuj czy zmienia im sie koloryt.
>Zapewne ubarwienie zależy róniez od gatunku jaki posadziłaś ( jesne są
>zimozielone a inne zupełnie szarzeja na zimę). powinnaś równiez w niedługo
>zasilić iglaki nawozem wieloskładnikowym przeznaczonym do tych roślnek ( ja

Miłej pracy na działeczce :-)

Sylwia Szewczyk

3. Data: 2005-04-05 09:39:15

Od: "Mario" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
> przebarwione i jakby uschnięte gałązki jeszcze odżyją czy są
(ciach)

Moje po pierwzszej zimie wygladały tak samo, ale się pięknie odrodziły (
jakiś nawozek, tochę kory). Teraz ( drugi sezon) po zimie wygladają juz
lepiej, chcociaz gdzi niegdzie sa pożółkłe, ale już pieknieją, z każdym
słonecznym dniem. Proponuje nie podejmowac radykalnych dezycji....
Mario

W sprawie derenia
winogrono na wino
Festiwal Fotografii Przyrodniczej - 10 lat ZPFP - dzial Wydarzenia i recenzje - serwis informacyjny FOTOrama
kadbid
Co pod orzech wloski ?