Turban

1. Data: 2006-12-15 06:18:43

Temat: Turban
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie jak wiązać turban? Syn będzie w jasełkach grał
króla i chce miec na głowie turban.
Sprawa dość pilna, proszę o pomoc.

2. Data: 2006-12-15 11:09:26

Temat: Re: Turban
Od: "gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

grania napisał(a):
> Może ktoś wie jak wiązać turban? Syn będzie w jasełkach grał
> króla i chce miec na głowie turban.
> Sprawa dość pilna, proszę o pomoc.

Nie wiem nic konkretnego o wiązaniu turbanów, ale może syn dałby
się namówić na kefiję zamiast turbanu. Wystarczy chustka i opaska i
już gotowe.
Myślę, że wyglądałoby to podobnie do turbana gdyby wziąć pasek
materiału odpowiedni do obwodu głowy i zeszyć w kółko. Zrobić z
tago jakby opaskę, ale na połowie obwodu głowy przekręcić ten
materiał, żeby skręcenie ułożyło się nad czołem a drugiew z
tyłu głowy. Wszystko razem naszyć na np. czapkę w gładką głóką
(znaczy sie bez pomponów czy szpiców na czubku) i chyba powinno byc
do turbana podobne.
Gocha

3. Data: 2006-12-15 13:36:50

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

gocha napisał(a):

> [...]
> tyłu głowy. Wszystko razem naszyć na np. czapkę w gładką głóką
> (znaczy sie bez pomponów czy szpiców na czubku) i chyba powinno byc

Dziękuję. To dobry pomysł.

Narzędzia do robienia biżuterii
xxx szukam tych schematów
!!! Zapomniałysmy !!!