prośba o termin wystawy

1. Data: 2006-12-13 21:11:55

Temat: prośba o termin wystawy
Od: "Adaś" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam drogie Panie, kłania się nietypowy facet. Zaplątałem się na dobre w
xxx,zużyłem prawie 2 kilometry nici i tak sobie pomyślałem że może bym się
pochwalił. I tu moje pytanie i prośba; czy któraś z grópowiczek wie kiedy
będzie wystawa Ariadny, co trzeba zrobić żeby tam zaprezentować swoją pracę,
dodam że te 2 kilometry to od nich właśnie. Świątecznie pozdrawiam Adaś

2. Data: 2006-12-15 22:14:49

Temat: Re: prośba o termin wystawy
Od: "Vronka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Adasiu
Nie musisz czekać do wystawy. To marnotrastwo czasu! Zakładaj album i
pochwal się.

Z życzeniami miłego dnia
Vronka

chwale sie