chwale sie

1. Data: 2006-12-13 20:30:19

Temat: chwale sie
Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

OD czasu do czasu na łamach tego forum ktoś pokazuje swoje prace,tym
razem ja bym chciała sie pochwalić niestety nie jest tego duzo gdyz
zazwyczaj obdarowuje swoimi pracami innych a u mnie nie zostaje
nic.Zreszta ta duza serweta filetowa tez teraz na swieta zostanie
podarowana siostrze.a tej nastepnej jest narazie 1/4 wzoru ale pewnie
niebawem skończe i tez pewnie komus sie spodoba i ja oddam.
http://ainna.fotosik.pl/albumy/98479.html

Ania

2. Data: 2006-12-13 22:13:45

Temat: Re: chwale sie
Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@s...home.pl> napisał w wiadomości
.com...
[...]

Przepiękne prace. Jestem pełna podziwu..
Chyba zaraz wezme się za szydełko.
Pozdrawiam serdecznie.
Mira Z.

3. Data: 2006-12-14 06:50:46

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prace sliczne ale widze ze pomoc miałes tego cudnego czarnego kociaka hihihi

4. Data: 2006-12-15 14:17:22

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Piękne, ale pomocnik też cudowny :) Wzorek rewelacyjny, a z jakich nici
robiłaś i ile czasu Ci zajęło zrobienie serwety?

pozdrawiam
Mampka

5. Data: 2006-12-17 00:01:14

Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

> Piękne, ale pomocnik też cudowny :) Wzorek rewelacyjny, a z jakich nici
> robiłaś i ile czasu Ci zajęło zrobienie serwety?
>
> pozdrawiam
> Mampka

Tą skończoną robiłam z takich czeskich nici zwiniętych w kłębki
,były dość cienkie i z połyskiem,były tylko w białym i ecri.
Później chciałam znowu kupić ale nie dość tego że były tylko w
jednej pasmanterii w Szczecinie to mimo wszystko miałam problem zeby
kupić takie same więc dałam sobie spokój. A teraz robie z nici
Ariadna 30x4 na szpulce jest 1000 m i robi sie znakomicie,wzór też
bardzo ładnie wychodzi/to ta jeszcze nie skończona/.

pozdrawiam
Ania

[xxx] szukam schematów
szydełko prośba poncho