szydełko prośba poncho

1. Data: 2006-12-13 15:31:34

Temat: szydełko prośba poncho
Od: "Izabela Wiśniewska" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o SCHEMATY na pocho - do swiat mało czasu a chciałam zrobić prezent mamie

i...@g...com

2. Data: 2006-12-13 17:27:41

Temat: Re: szydełko prośba poncho
Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Wiśniewska" <i...@g...pl> napisał w
wiadomości news:elp6cm$8nm$1@inews.gazeta.pl...
> prosze o SCHEMATY na pocho - do swiat mało czasu a chciałam zrobić prezent
> mamie
>
> i...@g...com

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Pofatyguj się parę postów niżej, była taka sama prośba, poczytaj
Pozdrawiam
Mira Z.

3. Data: 2006-12-13 18:59:01

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Z. napisał(a):
> [...]
> wiadomości news:elp6cm$8nm$1@inews.gazeta.pl...

> Pofatyguj się parę postów niżej, była taka sama prośba, poczytaj

Pofatygowałam się, wątek jest tu:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.robotki-reczne/
browse_frm/thread/19bbabd6e4ed7b1c?hl=pl
Na początku poruszałam się po grupie jak ślepiec, teraz już wiem,
gdzie, co i dlaczego, chociaż nie do końca. Miałam problemy z
wyszukiwaniem, a jak coś już znalazłam, to okazywało się, że
strona nieaktywna. I zawsze zastanawiam się - pisać w wyszukiwarkę
poncho czy ponczo. Teraz wiem, że i jedno i drugie :-)
Tu jest poncho, które robiłam
http://www.interfox.com.pl/nowa-galeria/ngaleria-fra
meset.htm
a tu element do poncho
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/138086d20b584e94
.html
Nieskomplikowane i szybko się robi. Dorobiłam frędzle szydełkowe,
nie znoszę wiązanych, bo nie każda włóczka dobrze się wiąże.
Frędzelki w poncho jak w tej chuście
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05471d53a6ead171
.html
Pozdrawiam Mono

4. Data: 2006-12-13 19:05:40

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):

> [...]
> Nieskomplikowane i szybko się robi. Dorobiłam frędzle szydełkowe,
> nie znoszę wiązanych, bo nie każda włóczka dobrze się wiąże.

Tu poncho w całej okazałości - wcześniej podałam do całej galerii
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05471d53a6ead171
.html
Mono

5. Data: 2006-12-13 20:09:32

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.html
> Pozdrawiam Mono

Tu poncho w całej okazałości - wcześniej podałam do całej galerii

Chyba się pomyliłaś, bo obydwa linki są jednakowe, do chusty.
Pozdrawiam
Mira Z.

6. Data: 2006-12-14 06:19:25

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Z. napisał(a):
> [...]
.html
> Mono
>

> Chyba się pomyliłaś, bo obydwa linki są jednakowe, do chusty.

Rzeczywiście :-))
http://www.interfox.com.pl/nowa-galeria/forban-1.jpg

Pomysł na bombki z Lidla
origami przestrzenne (kwiaty)-szukam
rakam-pytanie
{Inne} Breloczki do haftu-pytanie
{szydełkowe Aniołki} Chwale sie Aniłokami