Tusipex kto uzywa

1. Data: 2001-08-17 19:52:46

Temat: Tusipex kto uzywa
Od: "Mandelstein" <v...@b...punkt.pl> szukaj wiadomości tego autora

kto pije ten syropek z efedryna i jakie ma z nim doswiadczenia

2. Data: 2001-08-17 21:31:55

Temat: Re: Tusipex kto uzywa
Od: "Łukasz Ejsmont" <e...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mandelstein <v...@b...punkt.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b7d75d7$...@n...vogel.pl...
> kto pije ten syropek z efedryna i jakie ma z nim doswiadczenia

NTG
A swoją drogą czy jest grupa pl.rec.narkotyki ?

3. Data: 2001-08-17 22:05:04

Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mandelstein <v...@b...punkt.pl> wrote:
> kto pije ten syropek z efedryna i jakie ma z nim doswiadczenia

Gardło przestaje boleć.

Asia
--
----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@k...w.pl ] ----
Thank you. We're all refreshed and challenged by your unique point

4. Data: 2001-08-18 10:16:12

Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> Gardło przestaje boleć.

Wlasnie a lekarze przede wszystkim przepisuja go dzieciom, poniewaz jest
slodki i lagodny dla nich.

LadyRed
l...@p...ats.pl

5. Data: 2001-08-18 12:05:10

Od: "empatia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A swoją drogą czy jest grupa pl.rec.narkotyki ?

nie slyszalam o takiej, jest za to grupa pl.soc.uzaleznienia

--

*empatia*
-------

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

6. Data: 2001-08-18 16:48:20

Od: "Medicus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma zadnego Tusipexu. Mamy za to Tussipect jak juz. Bardzo dobrze dziala
wykrztusnie!!!

7. Data: 2001-08-20 11:34:44

Od: "Grapefruit" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

EFEDRYNA obecna jest w roślinie zwanej mahuaną ( Ephedra vulgaris ), która
od ponad 5-ciu tysięcy lat jest stosowana w chińskim ziołolecznictwie.
Syntetyczna efedryna jest dostępna na całym świecie. Kulturyści cenią ją za
działanie termogenne (przyspieszona zamiana kalorii zawartych w tłuszczu na
ciepło), co przyspiesza utratę tkanki tłuszczowej bez wielkich treningów.
Działanie jest b.skuteczne przy 20 mg efedryny + 200 mg kofeiny i 320 mg
aspiryny. Takie pobudzające działanie efedryny jest związane z pobudzaniem
wydzielania katecholamin (adrenaliny i noradrenaliny) Obie przyspieszają
spalanie tłuszczów i pobudzają układ nerwowy. Dla większości w małych
dawkach jest lekiem całkowicie bezpiecznym, lecz dla osób z chorobami serca
(nadciśnienie) i choroby tarczycy, nie powinni jej brać. Efedryna bywa
używana do produkcji narkotyków (metamfetaminy i metkationiny). Także
dostępny w Stanach "uliczny narkotyk" Cloud Nine popularny na "szalonych
prywatkach" uważany za "całkiem naturalny" odpowiednik MDMA (Ecstasy)
zawiera w swoim składzie efedrynę. Choć słabiej pobudza od amfetaminy ma do
niej podobną budowę. Okres jej półtrwania wynosi ok. 6-ciu godzin, co
oznacza że w tym czasie połowa dawki ulega rozpadowi, jednak jej działanie
termogenne pozostaje. Efedryna pomaga utrzymać szybkie tempo przemiany
materii dzięki stymulowaniu konwersji T4 - nieaktywnej formy hormonu
tarczycy w T3 - postać aktywną. Administracja Żywnoś i Leków (FDA) ostatnimi
czasy zaproponowała zaostrzenie zasady stosowania środka pobudzajacego -
efedryny - w odpowiedzi na wiele zgonów i wielu doniesień o zachorowaniach,
które wystąpiły w powiązaniu z jej użyciem. Propozycje obejmowały
ograniczenie dawki pojedynczej (nie więcej niż 8 mg) i zastosowania
ostrzeżenia na opakowaniu o niebezpieczeństwie przedawkowania, prowadzącego
do śmierci. Efedryna jest latwo dostępna w Stanach Zjednoczonych (jest
nielegalna tylko w kilku stanach) Można w tym kraju pójść do każdego sklepu
ze zdrową żywnością i ją sobie kupić. [Efekty są świetne, wyjątkowe
dotlenienie i zwiększona wydolność organizmu - można trenować bez końca,
prawie jeśli organizm to wytrzyma :-) ] W badaniach nad efedryną sprzed ok
10-ciu lat stwierdzono że może być stosowana w dawkach dziennych w
kolejności (efedryna, kofeina, aspiryna) w dawkach 75-150 mg, 150 mg i 330
mg dla kolejnych substancji była brana w podwójnej ślepej próbie, która
trwała od 8-tyg do 26-mies. Zauważono znaczny spadek wagi ciała, objawów
ujemnych brak. Jedynie kilku mniej odpornych cierpiało na rozdrażnienie,
suchość w ustach i pobudzenie. Dlaczego więc tyle szumu. Efedryna jako
związek leczniczy była znana od wielu wieków w Chinach, stosowano liczne
mieszanki ziołowe. Problem z tymi ziolami byl taki że nigdy do końca nie
było wiadomo co zawierają. Ale w "Amerykańskim Magazynie
Gastroenterologicznym" opisano przypadek 33 letniej zdrowej kobiety, która
po zastosowaniu wspomnianej mieszanki ziolowej zachorowała na zapalenie
wątroby. W innym czasopiśmie neurologicznym opisano trzy osoby które
cierpiały na udar po zastosowaniu efedryny, w dawkach ok.150 mg dziennie. To
sporo ale porównywalna do dawek stosowanych u otyłych. Lepiej żyć
bezpiecznie i nie brać.
tekst pochodzi z hyperreal.pl

---

8. Data: 2001-08-20 22:53:58

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Aug 2001 21:52:46 +0200, "Mandelstein"
<v...@b...punkt.pl> wrote:

>kto pije ten syropek z efedryna i jakie ma z nim doswiadczenia

Daje malego kopa ale na krotko - efedryna to modelowy zwiazek
wywolujacy szybka tachyfilaksje.

Jezeli chcesz testowac jako 'speeda' to zbadaj jak reagujesz troche
wczesniej... w ostaniej chwili moze skonczyc sie totalna klapa z
powodu kolatania serca i gonitwy mysli.

--
Franz M.

9. Data: 2004-06-19 15:29:41

Temat: Ma kopa!
Od: "Roma" <r...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> hmm... nie raz juz probowalam...zajebisty! wystarczy wypic jedna butelke
> i efekt morowany, za kazdym razem jest inaczej, ostatnio to mialam
> efekt stajacych wlosow..haha no i starsznie zimno mi w glowe bylo, a tak to
karuzela jka zwykle, fajne kolory, mowie wam sprobujcie!

mgr
Swietna grupa
Witam, przepisy wg. GMP
darmowe numery do hurtowni farmaceutycznych
witam i pozdrawiam