Witam !!

1. Data: 2001-08-17 21:23:02

Temat: Witam !!
Od: "Łukasz Ejsmont" <e...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników tej grupy.
W dobrym tonie jest się przedstawić no więc: Nazywam się Łukasz Ejsmont. Mam
(wstyd się przyznać bo dopiero) 22 lata i obecnie studiuje farmacje na AM w
Łodzi. Mam nadzieje często korzystać z tej grupy. Mam także nadzieje że
starsi koledzy w zawodzie będą chcieli zdradzić od czasu do czasu parę
sekretów i pomóc potrzebującemu kiedy będzie to potrzebne.
Pozdrawiam wszystkich !!

Łukasz Ejsmont
FARMAKOGNOZJA ONLINE
http://www.gnoziz.obywatel.pl/
Zajrzyj na zaprzyjaźnioną strone :
http://www.etanol.obywatel.pl/

2. Data: 2001-08-22 17:19:15

Temat: Odp: Witam !!
Od: "Korfanty" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz Ejsmont <e...@p...arena.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9llft8$k8g$...@n...tpi.pl...
> [...]
> starsi koledzy w zawodzie będą chcieli zdradzić od czasu do czasu parę
> sekretów i pomóc potrzebującemu kiedy będzie to potrzebne.
To sie ciez ze tylko tyle masz. Wszystkojeszcze przed toba.

3. Data: 2001-08-23 19:45:32

Temat: Re: Witam !!
Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Ejsmont" <e...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> starsi koledzy w zawodzie będą chcieli zdradzić od czasu do czasu parę
> sekretów i pomóc potrzebującemu kiedy będzie to potrzebne.

tak przez ciekawosc -ktory rok ?

p.s.
reklama
na listy.pharmacy.pl jest grupa dla studentow listy.21-student
jedyny jej problem to to ze studenci nie chca na nia pisac ;)

4. Data: 2001-08-24 05:39:46

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stazysta <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m3mig$jj8$...@n...tpi.pl...

silna Łodz na grupie :))

--
(łodzianin) Piotr
www.techfarm.prv.pl

5. Data: 2001-08-25 12:05:17

Od: "ola" <k...@p...piap.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> **************************************
>Widzę, że łódzka farmacja szybko podłapała temat.Na którym roku jesteś?
Alexandra Jóżwiak 3 rok farmy na AM Łódż

6. Data: 2001-08-25 18:18:27

Od: Janusz Chmielewski <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Też po "farmie" w Lodzi, ale minęło już ho, ho... 10
lat ?!

"Swiat jest pelen kobiet, ktorych nie ma"
posterunkowy Cezary C.

Pozdrawiam

Janusz Chmielewski

Tusipex kto uzywa
mgr
Swietna grupa
Witam, przepisy wg. GMP
darmowe numery do hurtowni farmaceutycznych