jeszcze jedno dziendobrywieczor

1. Data: 2001-08-17 21:44:08

Temat: jeszcze jedno dziendobrywieczor
Od: "empatia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez sie chcialam przywitac, od razu mowie, ze nie jestem specem od
farmacji, ale mysle, ze ta grupa przyniesie nam wiele dobrego, a ja czasem
moge sie przydac ;). Zauwazylam juz czlowieka "z branzy" :)) wiec chyba nie
bedzie zle...

Pozdrawiam cieplutko

--

*empatia*
-------

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

2. Data: 2001-08-18 05:08:39

Temat: Re: jeszcze jedno dziendobrywieczor
Od: "Pinol" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "empatia" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam cieplutko
>
> --No to moze i ja sie przywitam. Nareszcie powstala taka grupa. I dochodzi
drugi czlowiek z branzy , choc na razie student

3. Data: 2001-08-18 10:18:01

Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie jestem z branzy, ale przeszedlem to wszystko w praktyce - jestem po
leukemii i moge pomoc - bralem juz chyba wszystko - co tylko mozna znalezc w
aptece - chetnie odpowiem na listy :)))))))))

LadyRed
l...@p...ats.pl
Użytkownik "Pinol" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "empatia" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie

> drugi czlowiek z branzy , choc na razie student

Witam !!
Tusipex kto uzywa
mgr
Swietna grupa