Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r

Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r

1. Data: 2002-03-26 11:33:33

Temat: Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na
nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi rękę na nodze, powyżej
kolana. Gdybym wtedy ostro zaprotestował to by się odczepiła i zrobili by mi tę
operację. Na poczatku tylko położyła reke. Sprawdzała jak zareaguje. Gdybym cos
powiedzial to by mogla mowic, ze zrobila to niechcacy.

Ale to nie koniec! Zaczęła głaskać mnie po udzie przez płótno. Miała
rekawiczki. Jednocześnie z wielkim zainteresowaniem rozmawiała z anestezjolog i
bynajmniej nie patrzyła się na mnie. Po prostu potraktowała mnie jak przedmiot
i oto tutaj chodziło!
Pamiętam, że miałem wtedy ochotę krzyknąć; "Co pani robi!!!" Jednak
pomyślałem; "A niech robią co chcą żeby tylko wreszcie mi zrobili tą operacje."

Więcej na; http://mx.geocities.com/operacja2000

2. Data: 2002-03-26 11:38:29

Od: "Virge" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno
na (...)

To jest juz naprawde jest nudne....

Virge

3. Data: 2002-03-26 15:09:05

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Virge" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> na (...)
>
> To jest juz naprawde jest nudne....
>
> Virge

i do tego zalosne...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-03-26 17:41:16

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz po prostu, że ci żal, bo pielęgniarka poprzestała tylko na
dotykaniu uda (przez płótno).:-)))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

5. Data: 2002-03-26 17:58:36

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz po prostu, że ci żal, bo pielęgniarka poprzestała tylko na
> dotykaniu uda (przez płótno).:-)))

moze przeslemy kase na psychiatre?

magda

6. Data: 2002-03-26 19:09:23

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze przeslemy kase na psychiatre?
>
> magda
Madziu...
przeciez to naciagacz ktory wlasnie na kaske liczy..
trzeba tam pojechac z pavulonem...
choc osobiscie wole mercuron...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

7. Data: 2002-03-26 19:57:07

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@d...this_amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Madziu...
> przeciez to naciagacz ktory wlasnie na kaske liczy..
> trzeba tam pojechac z pavulonem...
> choc osobiscie wole mercuron...

Waldi,
To nieprofesjonalne zdradzac najwieksza tajemnice naszego zawodu. To
przeciez dopiero po podpisaniu wlasna krwia masonskiego cyrografu
dowiadujemy sie co robi sie z niewygodnymi pacjenatmi. Tsssst....
T.

8. Data: 2002-03-26 20:04:49

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@d...this_amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@p...bez.onet.spamu.pl> napisał w
wiadomości news:k9c1auodk65bn3fu777052h5qq928k8j24@4ax.com...
> Powiedz po prostu, że ci żal, bo pielęgniarka poprzestała tylko na
> dotykaniu uda (przez płótno).:-)))

... a Doppler nie pokazal zmian w przeplywie...

T.

9. Data: 2002-03-27 12:41:26

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciez dopiero po podpisaniu wlasna krwia masonskiego cyrografu
> dowiadujemy sie co robi sie z niewygodnymi pacjenatmi. Tsssst....

alez madzia to wie!
bo tez niedlugo poniekad bedzie lek... :)
tyle ze takim ktoremu wolno uzywac wit M...

magda

10. Data: 2002-03-28 11:58:11

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> choc osobiscie wole mercuron...

a jak dziala mercuron?

pzdr.
N.

ginekolog dla kobiety
nos.
Prof. Patric Kelly - chirurg w NY (neuroblastoma)
co to może być???
spirala czy pigułki