Tworzę fajną stronę i szukam ochotników

1. Data: 2007-03-25 23:19:35

Temat: Tworzę fajną stronę i szukam ochotników
Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szykuję się do uruchomienia takiej usługi internetowej, polegającej na tym,
że zamieszcza się swoje zdjęcie, a ludzie, którym się podobamy, głosują na
nas. Później będzie można obejrzeć te opinie, ale tylko pozytywne. Będzie to
więc taki rodzaj grupy pozytywnego wsparcia. Tak na poprawienie humoru, że
się komuś podobamy. No chyba, że ktoś zaznaczy, że interesują go wszystkie
opinie na temat jego wyglądu - i te pozytywne i negatywne.

Żeby zacząć, muszę mieć pierwszych użytkowników. Jeżeli chcecie wziąć udział
w zabawie, zapraszam do zostawienia swojego zdjęcia na stronie
http://www.howpretty.com/index.php?lang=pl

Oczywiście każdy użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje zdjęcie lub
zmienić je na inne. Usługa będzie bezpłatna. Zapraszam!

2. Data: 2007-03-26 09:44:41

Temat: Re: Tworzę fajną stronę i szukam ochotników
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Oczywiście każdy użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje zdjęcie lub
> zmienić je na inne. Usługa będzie bezpłatna. Zapraszam!

To nowe i fascynujące.
Pozwól, że przeniosę do innego wątku.

Czy muszę coś podpisać?
Jaką mam nad tym kontrolę?
Zaufanie?

ett

3. Data: 2007-03-26 14:09:57

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 01:19, "Maciek" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> Oczywiście każdy użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje zdjęcie lub
> zmienić je na inne. Usługa będzie bezpłatna. Zapraszam!

dodaj mnie
http://soulseek.uookie.com/stuff/srookie_sroo.jpg

4. Data: 2007-03-26 18:57:45

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 26 Mar, 01:19, "Maciek" <m...@w...pl> wrote:
(ciach)
> Oczywiście każdy użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje zdjęcie lub
> zmienić je na inne. Usługa będzie bezpłatna. Zapraszam!

dodaj mnie
http://soulseek.uookie.com/stuff/srookie_sroo.jpg

======

Czółko.
Jest taka polska grupa Wan (Van?)
Masz coś ich?
Dobre gitary i jakieś panienki w chórkach.

ett

5. Data: 2007-03-26 20:31:31

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 20:57, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Jest taka polska grupa Wan (Van?)
> Masz coś ich?
> Dobre gitary i jakieś panienki w chórkach.

nie. jestem wymagającym audiofilem; żadnych gitar i żeńskich chórków ;)

6. Data: 2007-03-26 22:00:29

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 20:57, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Jest taka polska grupa Wan (Van?)
> Masz coś ich?
> Dobre gitary i jakieś panienki w chórkach.

Posłuchaj lepiej tego co tu znajdziesz:

http://uookie.com/

;)

7. Data: 2007-03-26 23:14:39

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 00:00, "Hanka" <c...@g...com> wrote:

> Posłuchaj lepiej tego co tu znajdziesz:
>
> http://uookie.com/
>
> ;)

hehe, ale perwera Hanka ;P
to skoro już, to może mój flagowy track:
http://soulseek.uookie.com/mp3/mc_uookie_-_zarasta.m
p3

8. Data: 2007-03-26 23:20:17

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]