Tyczkom, kviatkom... i Ewkom ?

1. Data: 2023-01-14 11:25:27

Temat: Tyczkom, kviatkom... i Ewkom ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bingo:
https://www.instagram.com/reel/CmJ9KQzvine/?igshid=Y
mMyMTA2M2Y=
?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2023-01-14 20:27:43

Temat: Re: Tyczkom, kviatkom... i Ewkom ?
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 14.01.2023 11:25, XL wrote:
> Bingo:
> https://www.instagram.com/reel/CmJ9KQzvine/?igshid=Y
mMyMTA2M2Y=
> ?

No kurwa... Ordo Iuris to pikuś, teraz na scenę wjeżdżają pseudo
filozofowie i coach'e z insta! No jest beka fest :-D

A może być tak tępiaro przeczytała jakiś podręcznik? Do czegokolwiek,
każdy doda ci skrzydeł. Już kurwa niżej chyba trudno upaść. Chociaż nie,
nie doceniam twoich talentów (niezakopanych).

--
pzdr
Roman

3. Data: 2023-01-14 22:53:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:
> [...]
> każdy doda ci skrzydeł. Już kurwa niżej chyba trudno upaść. Chociaż nie,
> nie doceniam twoich talentów (niezakopanych).

Sorry, currently your posts are not seen by the user i...@g...pl,
because the i...@g...pl user agent no longer receives your posts. You
try later, please.

4. Data: 2023-01-17 21:44:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.01.2023 o 11:25, XL pisze:
> Bingo:
> https://www.instagram.com/reel/CmJ9KQzvine/?igshid=Y
mMyMTA2M2Y=
> ?

Czy mam rozumieć, że tęsknisz?

BTW Nienawiść to mocne słowo. Trzeba by było się naprawdę postarać.
Chyba o nikim nie mogę powiedzieć, że go nienawidzę. A już zupełnie nie
wyobrażam sobie, by był to ktoś znajomy z netu. Mogę co najwyżej nie lubić.

A z drugiej strony medalu - można mieć z kimś zbliżone poglądy i wcale
się nie lubić lub po prostu nie mieć żadnej emocjonalnej relacji. I
odwrotnie.

--
Ewa

Dobrej nocy ?
Produkcja ludzi.
co banderowski Czarnobyl zostawi Polsce ?
Praworządność w UE ?
Dlaczego ,,brak antybiotyków"?