Tym razem o kołdrach.

11. Data: 2007-11-06 13:05:56

Temat: Re: Tym razem o kołdrach.
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> To dobra temperatura do spania.
Byłaby dobra gdyby nie to, że w zimie szczyt osiągnięć naszych
kaloryferów i grzejnika to ok. 21st. w dzień.
Normalnie zimny chów mamy.
pozdrawiam
Ania

12. Data: 2007-11-06 13:09:41

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:

> - nie znam dziecka, które się w nocy nie "wykopie" spod dowolnej kołdry i
> śpi potem nieprzykryte. Dlatego rozważcie opcję zakupu śpiwora (oczywiście
> jeżeli ma mieć ciepło)
> Jacek

Niestety jest problem, w stylu "mamo, nie mogę ruszać nogami" :(
pozdrawiam
Ania

13. Data: 2007-11-06 16:01:33

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał

> Niestety jest problem, w stylu "mamo, nie mogę ruszać nogami"

To prawda w śpiworach typu mumia. W naszym z lat 80-tych jest na nogi dość
miejsca ;-)
Jacek

14. Data: 2007-11-06 16:45:24

Temat: Re: Tym razem o poduszkach - IKEA
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanie.

Czy ta poduszka z IKEI (
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40075828 )
jest miękka czy taki twardy kloc?
pozdrawiam
Ania

15. Data: 2007-11-06 17:23:25

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:

> To prawda w śpiworach typu mumia. W naszym z lat 80-tych jest na nogi dość
> miejsca ;-)

To kwestia spania, moje dziecko próbowało się w nim (takim ze
wspomnianych lat) położyć w środku w poprzek ;)
Chciałam kupić taki dzieciowy, prostokątny, ale po próbie w pożyczonym
było mu właśnie mało miejsca na nogi. W mumii nie próbowaliśmy, ale
znając moje dziecko byłaby to katastrofa.
pozdrawiam
Ania
PS
Na razie zostaję przy kołdrze "średnio ciepłej", nie wiem tylko czy
lepsza wełna czy silikon.

16. Data: 2007-11-06 20:37:05

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Nov 2007 14:05:56 +0100, Anna G. napisał(a):

> Normalnie zimny chów mamy.

Eee, tam. Ja mam 19 stopni, a kuchnię bez ogrzewania. No i uchylone okno w
nocy.
--
Elżbieta

17. Data: 2007-11-06 20:39:49

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Nov 2007 10:36:32 +0100, złośliwa napisał(a):

> brrrrrr, u mnie 24 i to jest odpowiednia temperatura :D

Uffff jak gorąco. Ja w ciepłe kraje to chyba za karę bym tylko pojechała.
Ciepło toleruję w granicach poniżej 30 stopni, byle można było mieć krótki
rękaw. Zdecydowanie lepiej znoszę chłód, zimno, mróz niż upał.
--
Elżbieta

18. Data: 2007-11-06 20:39:57

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Eee, tam. Ja mam 19 stopni, a kuchnię bez ogrzewania. No i uchylone okno w
> nocy.
Podziwiam, podziwiam. Jako zmarzluch ciągle szukam ciepłego miejsca.
No, ale ja tutaj dopiero kilka lat mieszkam, wcześniej to miałam jak w
saunie (tylko bardziej sucho) ;)
pozdrawiam
Ania

19. Data: 2007-11-07 10:10:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Eee, tam. Ja mam 19 stopni, a kuchnię bez ogrzewania. No i uchylone
> okno w nocy.

Ja tamtej zimy miałam Alaskę, bo kaloryfer zamulił się w środku sezonu
grzewczego- jak były solidne mrozy, to temperatura spadała do 16 stopni
w pokoju. Aleśmy się przyzwyczaili, i o dziwo, żadnych katarów, gryp,
zawalonych zatok, normalnie nic. W tym roku kaloryfer naprawiony, ale
piec pracuje tylko symbolicznie :-).

Justyna
GG 6756000

20. Data: 2007-11-08 20:13:52

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w pokoju. Aleśmy się przyzwyczaili, i o dziwo, żadnych katarów, gryp,
> zawalonych zatok, normalnie nic. W tym roku kaloryfer naprawiony, ale

Jaka Alaska? Przy mrozach to u mnie zwlaszcza w nocy normalna temperatura.
Kołderki mamy puchowe i cieplutkie, bo na parterze ciągnie chłodem na
poziomie spania.
Cieple paputki i cieple kolderki to u nas podstawa. Przy +24 w nocy to sie
spac po prostu nie da.

Kasia

[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!