Tynk japński i podłoże

1. Data: 2002-03-24 17:33:50

Temat: Tynk japński i podłoże
Od: "Gregory 2" <g...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tynk japoński mozna położyć na płytach gipsowo - kartonowych ??? Jeżeli
tak to czy trzeba je wpierw zagruntować ? Niestety w jedyna informacja od
producenta tynku to to że podłoże ma być - " suche i czyste"
Z góry dzięki za odpowiedż

--
Gregory2
mail to : g...@2...pl

1. Data: 2002-04-01 21:41:29

Temat: Re: Tynk japński i podłoże
Od: "AFIST" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kładłem japoński na suficie i mimo dwukrotnego malowania emulsją przed
"wylazły" zółte plamy. Koniecznie trzeba gruntować zwłaszcza pod jasne
kolory. Po dokładnym przestudiowaniu opakowania, okazało się że producent
zalecał gruntowanie. Mądry polak po szkodzie?... Można z tego wybrnąć, ale
sufit musi już być kolorowy. Można go po zdjęciu zabarwić kolorem i
powtórnie nałożyć.
Co do płyt gipsowo kartonowych nie mam doświadczeń.

a...@d...pl

1. Data: 2002-04-01 22:22:09

Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest ten tynk japoński ?