Tzaziki - jaki serek najlepszy?

1. Data: 2000-07-21 19:27:31

Temat: Tzaziki - jaki serek najlepszy?
Od: "Octopus" <o...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Ja zrobiłem z homogenizowanego Bielucha,
ale mówiąc szczerze, taki sobie.
--
Pozdrowionka przypina __o
Octopus z Lublyna _`\<,_

1. Data: 2000-07-21 19:41:10

Temat: Re: Tzaziki - jaki serek najlepszy?
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie.
> Ja zrobiłem z homogenizowanego Bielucha,
> ale mówiąc szczerze, taki sobie.
> --
> Pozdrowionka przypina __o
> Octopus z Lublyna _`\<,_
> o...@k...net.pl (_)/ (_)
> ======================
> A fuck a day keeps the doctor away!

Sprobuj z serkiem Widzewskim ( nie wiem tylko czy mozna go wszedzie dostac,
ale w Lodzi sa z tym straszne problemy :(

Sebastian Nowacki
s...@p...onet.pl
*****************************
"W samym środku mojej glowy
Mój mózg pracuje niezależnie
i nikt mi nie może
zakazac myslenia.
ANARCHIa to poczatek wyzwolenia."

1. Data: 2000-07-22 06:44:47

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki <a...@l...home.pl> wrote:

> Sprobuj z serkiem Widzewskim ( nie wiem tylko czy mozna go wszedzie dostac,
> ale w Lodzi sa z tym straszne problemy :(

Ej, to sie chyba robi z jogurtu?

Wladyslaw

1. Data: 2000-07-22 15:11:18

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

No niekoniecznie z jogurtu.
Tak naprawde to serek widzewski jest najlepszy.

Dla niewtajemniczonych to serek widzewski to taki serek homogenizowany, z
malymi modyfikacjami tak ze wychodzi skrzyzowanie serka Toska z serkiem
homogenizowanym. (konsystencja homo, nat smak zblizony do toski)

Jest dobry do tzatzikow z tego wzgledu ze jest gesty i w polaczeniu z woda z
ogorkow, otrzymuje sie odpowiednia konsystencje, a smak juz trzeba samemu
ocenic.

Artur Nowacki

1. Data: 2000-07-22 16:24:49

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki <a...@l...home.pl> wrote:

> No niekoniecznie z jogurtu.
> Tak naprawde to serek widzewski jest najlepszy.

A czy Grecy o tym wiedza?

Wladyslaw

1. Data: 2000-07-22 21:13:43

Od: "Marek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a) w wiadomości:
<1ee6o6t.1f3hmf311whw66N%wlos@tele.com.pl>...

>A czy Grecy o tym wiedza?

na pewno nie! te polskie wersje nijak sie maja do prawdziwych tzatzikow... i
chyba, niestety, bez grackiego jogurtu nie sposob zrobic dobre tzatziki
;(((((

pzdr.
M.

1. Data: 2000-07-22 21:46:22

Od: "Magda K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Octopus napisał(a):

> Jak w temacie.
> Ja zrobiłem z homogenizowanego Bielucha,
> ale mówiąc szczerze, taki sobie.
Musi byc jogurt,a nie serek homo - najlepszy jogurt Bakomy,bo nie jest taki
rzadki.
Najlepiej zrobic samemu jogurt,ale mnie sie jakos nie chce.Wtedy ponoc jest
taki,ze mozna go nozem kroic.

Magda

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-07-22 23:38:28

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki wrote:

> Dla niewtajemniczonych to serek widzewski to taki serek homogenizowany, z
> malymi modyfikacjami tak ze wychodzi skrzyzowanie serka Toska z serkiem
> homogenizowanym. (konsystencja homo, nat smak zblizony do toski)

Qrde chyba się kopsnę do Łodzi
narobiliśta mi smaka :))

sadyl
PieS; szkoda, że wyroby mleczarskie mają raczej ograniczony zasięg :(
PieS2: a może gdzieś poza 3city jest znana "śmietana szczeciniecka"?
w standardowych kubeczkach, smak normalny, ale konsystencja...
cóś jak śmietana z gipsem (zamiast Viagry :))

1. Data: 2000-07-24 06:28:59

Temat: Odp: Tzaziki - jaki serek najlepszy?
Od: "ISIA" <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1ee6o6t.1f3hmf311whw66N%w...@t...com.pl...

> A czy Grecy o tym wiedza?

... tylko ci, którzy mieszkają na Widzewie ;-)

Pozdrowienia
ISIA, widzewianka - patriotka lokalna ;-)

1. Data: 2000-07-24 07:43:47

Od: Krewet <k...@b...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> chyba, niestety, bez grackiego jogurtu nie sposob zrobic dobre tzatziki

Sprobuj jogurtu f-my Magda (chyba z Szaflar). Po wyjeciu z lodowki
mozesz go kroic...

Smacznego:
Krewet

Przeprowadzka