U Pani fryzjerki.......

1. Data: 2003-02-11 11:34:47

Temat: U Pani fryzjerki.......
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Zamarzyl mi sie ostatnio baleyage wiec poszlam do fryzjera przeprowadzic wywiad
srodowiskowy co i jak.
Pierwsze pytanie pani fryzjerki:
- Czy wlosy byly wczesniej farbowane i czym?
- Tak, poltora roku temu farbą Pallette......
- Eeeee.....to nie da rady......kolor nie wyjdzie....nie ma sensu tego robić..
The End.....

Powiedzcie kochane grupowiczki czy spotkalyscie się juz z czyms takim bo ja to
pierwszy raz wiec nie wiem czy faktycznie nie mozna robic balejażu na farbowane
rok wczesniej wlosy ????? To moj pierwszy raz :-D

Pozdrawiam
Karen

1. Data: 2003-02-11 11:59:32

Temat: Re: U Pani fryzjerki.......
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
farbowane
> rok wczesniej wlosy ????? To moj pierwszy raz :-D

Ja też tak miałam:-( Fryzjerka powiedziała że odrosty wyjdą na inny kolor a
to co kiedyś farbowałam na inny... Ale cos mi się wydaje że to była leniwa
fryzjerka bo przecież można całość zafarbować na jeden kolor? Ja w każdym
razie idę się zapytać innej:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-02-11 12:12:42

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
leniwa
> fryzjerka bo przecież można całość zafarbować na jeden kolor? Ja w

Dokladnie.
Ja, kiedy zaczelam moje przygody z fryzjerami (tzn kiedy obcielam wlosy)
i trafilam po raz pierwszy od dluzszego czasu pod nozyczki do Laurenta
(klelam na niego a teraz mi sie wydaje ze to najlepszy fryzjer ze
wszystkich, ktore zdazylam odwiedzic) chcialam tylko obciac wlosy. A
pani fryzjerka powiedziala ze widzialaby mnie z delikatnym, zlotym
balejazem. Ja na to, ze mialam farbowane wlosy i mam juz troche odrostow
a pani skwitowala to krotko: "zaden problem".

Zaluje teraz ze sie na niego nie zgodzilam, bo w Neo koniecznie chciano
mnie przyciemnic, a ja z doswiadczenia wiem, ze w ciemniejszych wlosach
(mam brazowe) wygladam jak wielka, biala patelnia:)
Chyba tam wroce, coraz bardziej doceniam Laurenta:)

Kaska co juz sily nie ma do fryzjerow

1. Data: 2003-02-11 12:57:55

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kaska co juz sily nie ma do fryzjerow
Skakanko - idźże do dziewczyny, o której dawno dawno temu pisałam ale jakoś
przeszło bez echa... A chodzi do niej pół Onetu, więc coś to chyba znaczy,
zresztą sama byłam i balejaż 3-kolorowy trzymał mi się że hej i jeszcze jak
fajnie był dobrany!Nazywa się Anka Bobula, zakład Fabryka Urody na
Kalwaryjskiej, mniej więcej w brami naprzeciwko Korony. A pierwszy raz
strzygłam się niej - uwaga! ;) - chyba 11 lat temu!!! :) I ona samymi
nożyczkami potrafiła ostrzyc mnie do centymetrowego jeżyka, czyli czegoś
czego wiekszość fryzjerów bez maszynki w ogóle nie dokona!
Anka ma po prostu szósty zmysł do dobrania kolorów pasemek, a żebyś
zobaczyła jak ostrzygła moje pracowe koleżanki - jedna ma fryzurę jak Meg
Ryan w najlepszych filamch, a druga jak Hale Berry na okładce Cosmopolitan z
zeszłego miesiąca! :))) Że już nie wspomnę o tym że wyłącznie u niej się
koloryzuje i czesze jedna z pań z BigBrothera... :)))
Ufff... Ależ się spisałam - ale nie mogłam inaczej po tym zlewie postów o
fryzjerach... ;)
Aha - telefon do tego zakładu: 656-25-36.

Magda

1. Data: 2003-02-11 13:03:38

Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak ceny w tym salonie?
pzdr Zuza

1. Data: 2003-02-11 13:03:47

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fajnie był dobrany!Nazywa się Anka Bobula, zakład Fabryka Urody na
> Kalwaryjskiej, mniej więcej w brami naprzeciwko Korony.

A ceny jak?
Dzieki za podpowiedz, bo juz nie mam sily do tej strzechy ktora mi
wyczarowali w Neo...

Kaska

1. Data: 2003-02-11 13:05:10

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> napisala:
:
: Dzieki za podpowiedz, bo juz nie mam sily do tej strzechy ktora mi
: wyczarowali w Neo...
:
hyhy... moze polecic suplementacje ?! ;)))))

pzdr ;)

1. Data: 2003-02-11 13:17:25

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> wrote
>I ona samymi
> nożyczkami potrafiła ostrzyc mnie do centymetrowego jeżyka, czyli czegoś
> czego wiekszość fryzjerów bez maszynki w ogóle nie dokona!

Wow! Jest ktos na tej grupie w wlosami krotszymi niz moje :))

Kruszyna
z czuprynka krotka, ale nie centymetrowa :))
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-11 13:20:38

Od: Seva <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Wow! Jest ktos na tej grupie w wlosami krotszymi niz moje :))

Ja mam 3mm, no może 5.

:-)

--
mail:w...@p...pl -> http://www.seva.sotiko.pl -> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2003-02-11 13:20:51

Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> napisala:

: Kruszyna
: z czuprynka krotka, ale nie centymetrowa :))

ho ho ! ;)
pozyczysz mi kremik ?! ;)

Plantacea
Szlafroki