USA to też KOD?

141. Data: 2016-03-14 21:53:38

Temat: Re: USA to też KOD?
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Każdy kto działa przeciwko swojemu państwu,

Wyjaśnię ci bo widzę słabo trybisz. Podsłuchiwali dziennikarzy
gazety rzeczpospolita którzy wyciągnęli afery peło,
chcieli się dowiedzieć kto był ich informatorem.

> zachęca do obalenia państwa

Ludzie się dowiedzieli o chuj dupa i kamieni kupa,
państwie teoretycznym.

> demokratycznego, nawołuje do nienawiści czy wręcz eksterminacji części
> społeczeństwa (np. mniejszości seksualnych, ateistów itp.)

Tak, tak a Kaczor to Hitler i chce was spalić, to było dobre
przez 5 lat, ale teraz już nie działa.

> Skończyło się (jak widać niestety) na monitorowaniu plujących jadem
> osobników, bo nigdy nie wiadomo kiedy zechcą czynnie przekonywać do
> swoich racji. Nie wszyscy spali na lekcjach historii i każde normalne
> służby starają się takie rzeczy monitorować zanim ktoś wyciągnie
> zawleczkę, albo zacznie budować obozy koncentracyjne.

Dziennikarze rzeczypospolitej wyciągnęli najwięcej
afer POskich, a ABW agencja bezpieczeństwa władzy oczywiście
robiła co do nich należy, miała za zadanie wyeliminować
informatorów dziennikarskich.

142. Data: 2016-03-14 22:00:13

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik ikka napisał:

> Proszę jeden przykład - co zablokował pisowi Trybunał? Konkret proszę.

Dowody tej skwapliwości widać było i wcześniej, kiedy TK zajmował się uchwałą
lustracyjną Sejmu. Postępowanie w tej sprawie zakończyło się o godzinie 14.30, a już
półtorej godziny później TK ogłosił wyrok, a następnie pan prof. Andrzej Zoll
odczytał 30 stron maszynopisu uzasadnienia.

Naczy lustracja tak, ale nie sędziów.

143. Data: 2016-03-14 22:29:11

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Patrz jak to się wszyscy zawzieli że w polsce złamana została konstytucja atakiem
na trybunał, jak nic amerykanie to agenci ruskich.

Jak jedziesz po historii koscioła, to chyba i ja mogę
po sadzie najwyższym usa? Czy jak zwykle uznasz za niewiarygodne
swoja pokręconą logiką?

Sąd uznał ponadto, że Murzynom nie przysługuje obywatelstwo Stanów Zjednoczonych i
jako "rasie niższej" nigdy nie może im przysługiwać obywatelstwo USA.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dred_Scott

Co do innych ciekawych wyroków:
Trybunał ds. Zbrodni Wojennych w Kuala Lumpur jednogłośnie wydał werdykt skazujący na
byłego prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W. Bush'a i jego współpracowników po
przesłuchaniach, które rozpoczęły się w poniedziałek 7 maja 2012.
http://zygumntbialas.neon24.pl/post/117082,wyroki-tr
ybunalu-zbrodni-wojennych-w-kuala-lumpur

Powinni chyba pójść siedzieć, co?

Czy może maja w dupie wyrok trybunału sprawiedliwości?
A jesli amerykanie maja w dupie wyrok to i polska
powinna miec w dupie nacisku usa? Jak sądzisz
panie pokrętna logika?

144. Data: 2016-03-14 22:34:44

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-14 o 21:53, v...@g...com pisze:

> Wyjaśnię ci bo widzę słabo trybisz. Podsłuchiwali dziennikarzy
> gazety rzeczpospolita którzy wyciągnęli afery peło,
> chcieli się dowiedzieć kto był ich informatorem.

Śmieszny jesteś pajacu.
Kilka nazwisk z listy z twojego linka, co ciekawsze fragmenty, albo
tylko linki, bo szkoda mi czasu:

Piotr Gabryel
W 1980 wstąpił do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej, do której
należał do rozwiązania w 1990
Po odejściu z "Rzeczpospolitej", od grudnia 2011 r. do listopada 2012 r.
był zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Uważam Rze"
Od stycznia 2013 roku zastępca redaktora naczelnego tygodnika "Do Rzeczy"

Anita Gargas
https://pl.wikipedia.org/wiki/Anita_Gargas
Tego nawet przeklejać nie będę....

Cezary Gmyz
Po opublikowaniu artykułu Trotyl na wraku tupolewa, który ukazał się w
,,Rzeczpospolitej" 30 października 2012, został dyscyplinarnie zwolniony
przez Zarząd i Radę Nadzorczą spółki
W latach 2011-2012 był dziennikarzem tygodnika ,,Uważam Rze". Został
publicystą na portalach internetowych Niezalezna.pl, ,,Gazety Polskiej".
Od stycznia 2013 dziennikarz tygodnika ,,Do Rzeczy"

Piotr Gociek
W latach 2007-2012 pracował w ,,Rzeczpospolitej", najpierw jako sekretarz
działu Opinii, a następnie jako kierownik działu Krajowego. W
weekendowym dodatku do pisma - Plus Minus posiadał autorską rubrykę
Poczytanki[3]. Od stycznia 2013 roku jest publicystą tygodnika "Do
Rzeczy"[4]. Od 2013 pracuje w stacji Telewizja Republika, gdzie prowadzi
m.in. pasmo poranne Polska na Dzień Dobry

Wystarczy, dalej mi się nie chce.

> Ludzie się dowiedzieli o chuj dupa i kamieni kupa,
> państwie teoretycznym.

A teraz dowiedzieli się jak to obalanie wygląda w praktyce.

> Tak, tak a Kaczor to Hitler

Ty to napisałeś.
Ciekawe masz skojarzenia, a jeszcze ciekawsze, dlaczego tak ci się
skojarzyło? Czyżbyś wiedział o czymś, czego ja nie wiem?

> i chce was spalić, to było dobre
> przez 5 lat, ale teraz już nie działa.

Ja nie wiem czy on chce nas spalić.
Wiem, że chcą nas spalić jego wyznawcy i pajace, które reprezentują go w
sejmie i w rządzie (o kilku osobach z tej grupy nie wspominając), bo ich
działania (i efekty) widać codziennie.
Jeżeli to widzi i ma na to wpływ, to również jest za to odpowiedzialny.
A raczej to widzi, a brednie które wygłasza tyko dodatkowo go pogrążają.

> Dziennikarze rzeczypospolitej

Czemu się wstydzisz napisać, że to byli dziennikarze Uważam Rze, Do
Rzeczy, Gazety Polskiej...? Czemu tak chętnie eksponujesz jakieś epizody
w jednej gazecie, a tak skrzętnie omijasz resztę, najbardziej istotną w
tym kontekście?

> wyciągnęli najwięcej
> afer POskich, a ABW agencja bezpieczeństwa władzy oczywiście
> robiła co do nich należy, miała za zadanie wyeliminować
> informatorów dziennikarskich.

A piszesz tak bo wiesz (skąd?), czy tak ci się wydaje?
Nie dziw się, że o to pytam, bo wyznawcy sekciarscy zwykle wypisują
bzdury bez potwierdzenia w rzeczywistości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

145. Data: 2016-03-14 23:27:04

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-14 o 21:14, ikka pisze:

> Ależ oczywiście, że nie może. Może rządzić w ramach obowiązującego
> prawa. Może zmieniać to prawo - w sposób zgodny z konstytucją. Nie może
> przyjść i rozpierdolić wszystkiego.

Jeżeli będziemy się kręcić za własnym ogonem to nigdy niczego
pożytecznego nie dokonamy. Sam fakt, że PO chciało wcisnąć nowej władzy
zgniłe jajo, które umożliwiałoby PO blokowanie działań PiS-u jest
wystarczającą przyczyną do rozwalenia takiej destrukcyjnej instytucji
jaką miał być TK.

> Proszę jeden przykład - co zablokował pisowi Trybunał? Konkret proszę.

Właśnie napisałem: PO podrzuciła PiS-owi kukułcze jajo i w ten sposób
chciała blokować w Polsce zmiany, które miałyby na celu rozwalenie
zgniłego kompromisu z Magdalenki i okrągłego stołu AD 1989 zawartego
przez Wałęsę and consortes z komuchami.

> Jak najbardziej. A nowa władza nie ma mandatu do niszczenia Trybunału.
> Może go zmieniać w sposób zgodny z prawem.

A Ty dalej próbujesz łapać swój ogon.

> A teraz zrób eksperyment myślowy, jeśli nie jest to dla ciebie zbyt
> trudne. Co się stanie, jeżeli będą następne wybory i - na przykład -
> wygra nowoczesna (albo po, wszystko jedno, w każdym razie antagonista
> pis) i skorzysta ze wszystkich sposobów łamania prawa, które próbuje
> sankcjonować pis? A co będzie, jeśli pójdzie jeszcze dalej? Myślisz, że
> nawet jeśli będą następne wybory, to kolejne też się odbędą? Wtedy to
> będziesz miał demokrację... koreańską.

Następnych wyborów nie będzie bo społeczeństwo nie będzie już władzy
potrzebować. Chyba, że cztery lata to zbyt krótki okres czasu by zmusić
Tobie podobnych kunktatorów i tchórzy do usamodzielnienia się.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

146. Data: 2016-03-14 23:35:42

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Czemu się wstydzisz napisać, że to byli dziennikarze Uważam Rze

Inwigilacja obejmowała praktycznie cały dział krajowy "Rzeczpospolitej" -
dziennikarzy i redaktorów przygotowujących teksty do druku.
http://www.fakt.pl/politycy/tych-dziennikarzy-mialy-
podsluchiwac-sluzby-lista-nazwisk,artykuly,616125.ht
ml

Bo pisiorstwo było w mniejszości i było stosunkowo niegroźne.
Ot, gadali o pierdołach, a grubsze Tuskowe sprawy wywlekali
dziennikarze RzP-tej

147. Data: 2016-03-14 23:51:49

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Piotr Gabryel
> Cezary Gmyz
> Piotr Gociek

Ja pajac? Daty ci się pomyliły, sprawa tyczy się:
Z uwagi na skalę zjawiska można mówić o rozpracowywaniu redakcji dziennika
"Rzeczpospolita" na przełomie lat 2009-2010

A w tym czasie te osoby pracowały w RzP co sam napisałeś
patrz na daty.
Te i inne osoby były podsłuchiwane.

148. Data: 2016-03-14 23:52:16

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-14 o 23:27, LeoTar pisze:

> Właśnie napisałem:

Ale najwyraźniej nie zrozumiałeś pytania.

> PO podrzuciła PiS-owi kukułcze jajo i w ten sposób
> chciała blokować w Polsce zmiany,

PO dostało po łapach przy urnach wyborczych.
A teraz odpowiedz na pytanie.

Albo lepiej nie odpowiadaj...

> Następnych wyborów nie będzie bo społeczeństwo nie będzie już władzy
> potrzebować.

A obiecywałem sobie, że z pedofilem dyskutować nie będę...
Czego ja się spodziewałem? :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

149. Data: 2016-03-14 23:58:10

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Ale najwyraźniej nie zrozumiałeś pytania.

Sam nie możesz znaleźć?
http://jagiellonski24.pl/2016/01/08/czy-trybunal-blo
kowal-pis/

150. Data: 2016-03-15 00:44:41

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-14 o 23:58, b...@g...com pisze:

> Sam nie możesz znaleźć?
> http://jagiellonski24.pl/2016/01/08/czy-trybunal-blo
kowal-pis/

Chcesz powiedzieć, że ten tekst uzasadnia rozwalenie TK, uzasadnia
ignorowanie wyroków i decyzję rządu o ich niepublikowaniu?

Mi się wyświetla inna treść, czy nie zrozumiałem celu w jakim tego linka
podałeś?

Pozdrawiam
Piotr

Wietrzenie języka