USG jader a nowotwor

1. Data: 2007-04-13 18:45:31

Temat: USG jader a nowotwor
Od: "A" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem wykonany USG jader (bo odczuwalem w nednym z nich bole, stwierdzono
tzw. mlodziencza testalgie, ktora powinna sama przejsc). Mam jednak pytanie,
czy za pomoca USG jader mozna wykryc raka jadra? I czy rak jadra powoduje
bol?

2. Data: 2007-04-13 20:55:25

Temat: Re: USG jader a nowotwor
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pytanie,
> czy za pomoca USG jader mozna wykryc raka jadra? I czy rak jadra powoduje

Ból, pęcznienie...czasem wybuch z rozpryskiem...

3. Data: 2007-04-16 08:41:52

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A napisał:
> Mam jednak pytanie, czy za pomoca USG jader mozna wykryc raka jadra?
Można stwierdzić guz.

--
Krzysiek, EBP
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

4. Data: 2007-04-21 08:06:32

Od: kffiatek <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-04-2007 o 22:55:25 Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "A" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> pytanie,
>
> Ból, pęcznienie...czasem wybuch z rozpryskiem...

Sky: Po co takie bzdury pieprzysz? Zabierasz głos, żeby w statystykach być
w gronie grupowych "specjalistów"?

A: USG jest podstawową i dobrą metodą wykrywania guzów jąder.
Poza tym takie nowotwory, z reguły charakteryzują się niebolesnym
powiększeniem jądra.

Niestety w medycynie nic nie jest pewne. Jeśli dolegliwości nie ustąpią,
idź do lekarza ponownie (najlepiej do tego samego), a nie pytaj tutaj, bo
pierdoły znowu Ci ktoś opowie.

kffiatek

Kamiwaza
wymowa 'r' a logopeda
Re: Jak rozpoznac bole miesni od dyskopatii ?
prosba o interpretacje USG
plastyka lakotek - artoskopia