UWAGA!! KARTA PARKINGOWA - koniec meki!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-06-06 14:28:28

Temat: UWAGA!! KARTA PARKINGOWA - koniec meki!!!!!!!!!!!!!
Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga dla wszystkich starajacych sie o karte parkingowa!!
--------------
Starostwa powiatowe w calej Polsce dostaly nowy tajny okolnik dot.
interpretacji przepisow przy wydawaniu karty prakingowej. Wydany przez
Pelnomocnika Rzadu ds. Osob Niepelnosprawnych. Pisze tajny, poniewaz nie
wszyscy o tym wiedza i starostwa i PCPR kseruja i dowiaduja sie jeden od
drugiego, jak zwykle papiery docieraja do urzedow w tempie slimaka
Bylem dzisiaj w 2 PCPRach miejskim i powiatowym i mam informacje z
"pierwszej reki"

Teraz przy staraniu o karte procedura wyglada tak:

1. Nie stajesz na rzadna komisje orzekajaca
2. Przychodzisz do siedziby komisji orzekajacej przy PCPR i przynosisz:
a) stare orzeczenie KIZ lub nowe z PCPR (ale bez slynnego punktu "spelnia
przeslanki..." itd)
Jak masz nowe orzeczenie z komisji z PCPR i twoja niepelnosprawnosc ruchowa
jest widoczna "czarno na bialym" na papierze - to wypelniasz wniosek na
miejscu, pieczatka od urzedasa i finito
b) jezeli masz stare orzeczenie KIZ (I lub II grupa) gdzie nie wynika z
niego czarno na bialym twoja niepelnosprawnosc ruchowa - to przynies
orzeczenie lekarskie gdzie lekarz napisze orzeczonko o stanie zdrowia +
jakies inne papiery
Chodzi wszystkim o to aby udowodnic swoja niepelnosprawnosc ruchowa!!!!!
Jak masz to w papierach nie budzacych watpliwosci to wnioseczek (wypelniony
na miejscu) + pieczatka i finito!!!!
3. Z wypelnionym "Wnioskiem w sprawie wydania opini" gdzie dalej w tekscie
jest " Zwracam sie z prosba o wydanie mi opinii odnosnie spelnienia
przeslanki - Prawo o ruchu drogowymtj. obnizonej sprawnosci ruchowej w celu
uzyskania karty parkingowejponiewaz.... i tym podobne dyrdymaly
idziemy(jedziemy) do wydzialu komunikacji, gdzie zdjecie + 25 zl i Karta
parkingowa jest wasza
Cala procedura jes do zalatwienia w pare godzin - max do jednego dnia!!!!!!!
KONIEC WIEC WASZEJ MEKI!!!

Gdyby jakies problemy to powolujcie sie na pismo od pelnomocnika rzdu ds.
osob niepelnosprawnych w sprawie karty parkingowej wydane w tym tygodniu
Jakby co to piszcie do mnie

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

2. Data: 2002-06-06 19:45:48

Temat: Re: UWAGA!! KARTA PARKINGOWA - koniec meki!!!!!!!!!!!!!
Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomku, jesteś wielki. Tego mi było potrzeba. Nie mam czasu na całą tę
papierkową szopkę. Jeśli ten numer wyjdzie, to chyba Cię ozłocę.
Pozdrawiam - Basia.

3. Data: 2002-06-07 09:54:48

Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osob niepelnosprawnych w sprawie karty parkingowej wydane w tym tygodniu

Więc piszę... A skąd się o tym dowiedziałeś? Czy mógłbyś przesłać całą
dokładną treść tego okólnika, a najlepiej podać link gdzie znajduje się
treść tego pisma?

Dziękuję i pozdrawiam,
Bartosz T. Rudź
<======================>
b...@p...onet.pl
http://bartoszr.republika.pl
<======================>

4. Data: 2002-06-07 14:38:30

Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc piszę... A skąd się o tym dowiedziałeoe?
Sroda Tv Rzeszow Program Lokalny
Czwartek, ja w te pedy do szefow obydwu PCPR (powiatowego i miejskiego)
potwierdzic u zrodla
Widzialem papier na wlasne oczy, mozesz mi wierzyc!!!
Ale nie chcieli mi skserowac
Wydala to Pelnomocnik Rzadu ds. Osob Niepelnosprawnych
Nie jest to rozporzadzenie oficjalne ale pismo pelnomocnika (w randze
wiceministra) do wszystkich Starostow Powiatowych tzw. interpretujace
przepisy i probujace odkrecic ten caly balagan z legitymacjami
Wiec watpie, ze to bedzie na oficjalnej stronie internetowej

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

5. Data: 2002-06-07 15:28:25

Od: Laszlo Uolleh <r...@T...terramail.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek-Tw." wrote:

wszystko...

Uffff :-))))
Tego mi było trzeba :-))

Jeśli ktoś załatwi kartę w ten sposób to podzielcie się informacjami ?

--
Hellou

Officcial Member OF WSZYSTKO CO FAJNE :-)

jest fajnie

6. Data: 2002-06-08 16:39:53

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

Laszlo Uolleh <r...@T...terramail.pl> wrote in
<3...@T...terramail.pl>:

>Uffff :-))))
>Tego mi było trzeba :-))
>
>Jeśli ktoś załatwi kartę w ten sposób to podzielcie się informacjami ?

Przez ostatni kwartal nie udzielalem sie na grupie, wiec nie wiedzialem o
podobnych problemach. W moim PCPR nie mieli juz dawno watpliwosci i bez
klopotow otrzymam karte, ale z oplata 25 zl nie wiem za co :)

pozdrawiam
RT

7. Data: 2002-06-10 07:15:07

Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Byłam dziś w Zespole ds. Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności, który to
przyjmuje wnioski i kieruje na komisję. Niestety twierdzą, że nie znają
okólnika, o którym pisałeś . Mówią, że u nas (czyli w Kaliszu) staje się na
komisję.
Tomku, w którym mieście honorują okólnik Pelnomocnika Rzadu ds. Osob
Niepelnosprawnych? Potrzeba mi więcej informacji, bo urzędnicy chcą nas
spławić.
Pozdrawiam - Basia

zeszow.tpsa.pl...

8. Data: 2002-06-10 13:07:25

Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tomku, w którym mieście honorują okólnik Pelnomocnika Rzadu ds. Osob
> Niepelnosprawnych? Potrzeba mi więcej informacji, bo urzędnicy chcą nas
> spławić.

w Rzeszowie
Podaje dla wszystkich zagubionych i niedoinformowanych URZEDASOW (i nie
tylko)
Niech zadzwonia do Powiatowego Zespolu ds. Orzekania do Niepelnosprawnosci
(dot. powiatu Rzeszowskiego), ktory miesci sie w Urzedzie Wojewodzkim w
Rzeszowie. ul. Grunwaldzka 15. tel. (017) 8627511 w1320
szef zespolu. Ferdynard Gronko

Szefa znam. Bylem, widzialem (osobiscie papier) i wiem z pierwszej reki.
Szef juz kserowal i informowal okoliczne powiaty.
Niech wasi urzednicy (i nie tylko skontaktuja sie z nim w razie watpliwosci)
Papiery dot legitymacji w przypadkach bez watpliwosci podpisuje od
reki!!!!!!!!
A pierwszy o tym papierze dowiedziala sie dzien wczesniej od p. red. Anna
Tomczyk z TV3 Rzeszow (chwala jej za to)!!!
Oto wszystkie namiaru - URZEDASY DZWONCIE!!!

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

9. Data: 2002-06-12 08:23:31

Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjmuje wnioski i kieruje na komisję. Niestety twierdzą, że nie znają
> okólnika, o którym pisałeś . Mówią, że u nas (czyli w Kaliszu) staje się

Hej :-)))
U nas (w Kaliszu) załatwiłem kartę parkingową w ciągu jednego dnia. I bez
żadnej komisji.

Pozdrawiam
- Frank

10. Data: 2002-06-12 12:35:23

Temat: Re:KARTA PARKINGOWA
Od: " Kreska" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..w Czestochowie:

musialam stanac przed komisja -czas oczekiwania okolo dwoch miesiecy - potem
wniosek w Wydz. komunikacji - uwaga! - urzedniczki siedza, petenci
(inwalidzi) stoja!!!!!!! , zaplacilam 25 zl + znaczki skarbowe, dalam zdjecie
i dostalam wedlug mnie BUBLA!
Miekka kartka z nalepionym moim zdjeciem i przybita pieczatka Prezydenta (bez
podpisu nawet), numer wpisany mazakiem, bez zadnych pieczatek, znakow
wodnych, znakow wytlaczanych lub innych zabezpieczen. Mozna bez najmniejszego
trudu zrobic na drukarce!!!!
Jezeli jest to wzor Unii, co szumnie oswiadczono, to jakos nie chce mi sie
wierzyc!!!!
Pozdrawiam nastepnych w kolejce :)))

Karta parkingowa i punkt 5 wniosku?
Kto da wiecej?
Autem do Niemiec - o czym trzeba pamietac?
Prosba-pytanie
Pomóżcie Markowi - bardzo proszę