UWAGA: Ty też możesz pomóc - jak powinienem poprowadzic biznes?

11. Data: 2006-07-28 10:25:22

Temat: Re: UWAGA: Ty też możesz pomóc - jak powinienem poprowadzic biznes?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:eacmb1$h46$1@atlantis.news.tpi.pl...

> rzetelne projektowanie wystroju wnetrza z posiadanych mebli na podstawie
> wymiarow podanych przez klienta,

Projektant powinien złożyć wizytę w danej kuchni sam ją zmierzyć i wziąć
odpowiedzialność za wykonany pomiar.
W szczególności jeśli w ofercie są kamienne blaty, to one muszą idealnie
pasować - szczególnie w narożnikach - nie zawsze są kąty proste, bo się coś
tam budowlanym wcześniej obsunie...
W projektowaniu kuchni powinno być też uwzględnione projektowanie na etapie
bez doprowadzenia wody i instalacji elektrycznych i zaprojektowanie tychże -
ilość gniazdek i dokładne ich umiejscowienie, bo akurat tu będzie miała stać
lodówka, mikrofala, a tu będzie blat roboczy i będzie się korzystało z
robota kuchennego, a gdzie indziej będzie czajnik i ekspres do kawy.
Jeśli ma być w kuchni sufit podwieszany, to osoba projektująca kuchnię ma
też zaznaczyć punkty świetlne w tym suficie, tudzież miejsce doprowadzenia
prądu do zainstalowania oświetlenia podszafkowego.
W projekcie powinno być uwzględnione, gdzie będą kafelki na ścianie i do
jakiej wysokości.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

12. Data: 2006-07-28 11:12:46

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pazura <r...@g...pl> napisał(a):

> Co was denerwuje podczas zakupow mebli kuchennych,

Domaganie się kilkuset złotych na wejściu za "projekt" (=wycena) od klienta,
który przychodzi z gotową rozrysowaną kuchnią.

--
JoP

13. Data: 2006-07-28 14:37:08

Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Chcemy stworzyc cos wyjatkowego, dlatego Twoja odpowiedz jest dla nas na wage
> zlota. Jezeli zdecydujesz sie cos napisac, byc moze pozwolisz nam lepiej
> wystartowac.

Problem z kolorami - inny w projekcie, inny na wzorniku, inny na probce,
inny w rzeczywistosci. Np. bejcowany fornir - "orzech" orzechowi nie
rowny...

Wieksze powierzchnie wzornikow. Nawet do wypozyczenia za kaucja.

Porady co do funkcjonalnosci w czasie projektowania. Dlaczego kazdy
klient ma sie uczyc na bledach, skoro "studio" doskonale o nich wie
robiac n-te meble ?

Jezeli klient o czyms nie wspomnial, nie zapytal, poinformujcie go o
tym. Ewentualnie zastosujcie rozwiazanie odpowiednie do danego projektu.
A nie dawac do grubych fornirowanych plyt liche zawiasy, najtansze
prowadnice do szuflad, uchwyty wycierajace sie po roku.

Katalog WLASNYCH realizacji z ujeciem szczegolow - duze, wyrazne
fotografie. Ma ich byc wiecej niz symulacji.

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

14. Data: 2006-07-28 15:16:49

Temat: Re: UWAGA: Ty też możesz pomóc - jak powinienem poprowadzic bizn
Od: "Robert Pazura" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

radxcell <s...@o...pl> napisał(a):

> RadXcell answers to Robert Pazura, who wrote in
>
> mnie strasznie wpieniaja orty na materialach reklamowych,
> a jeszcze bardziej w mailach z firmy, bo wiadomo, ze materialy
> mogl skladac jakis student wieczorowki, dorabiajacy za dnia,
> a maile to pisali juz pracownicy tej firmy.
>
> generalnie jak widze na allegro orta, to od tego czlowieka
> nie kupuje.
>
> pozdr,
> rdx

Racja. W pełni sie zgadzam. Nic mnie nie wytlumacza. Ani, ze nigdy nie bylo to
moja mocna strona, ani to ze ostatnie 15 lat spedzilem za granica. Pozostaje
mi tylko przeprosic i obiecac Wam i sobie, ze zaczne sie ostrzej pilnowac aby
nie popelniac bledow.

Nawet znalazlem super akcje w internecie
http://www.bykom-stop.avx.pl/

Pozdrawiam.

15. Data: 2006-07-28 15:17:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości

> Porady co do funkcjonalnosci w czasie projektowania. Dlaczego kazdy klient
> ma sie uczyc na bledach, skoro "studio" doskonale o nich wie robiac n-te
> meble ?

Na to to chyba trudno liczyć... funkcjonalność jest inna do mieszkania dla
kawalera, starszej samotnej osoby, małżeństwa z jednym dzieckiem i z
kilkorgiem dzieci, dla osoby gotującej i dla osoby odgrzewającej w mikrofali
i dla osoby używającej półproduktów i dla takiej, co ich nie używa... dla
niskiej i dla wysokiej...Coś co dla jednej osoby jest super, dla innej jest
bzdurą...
Tu jest potrzebna długa rozmowa o potrzebach klienta, a nie sam pomiar i
ułożenie szafek z takich jak akurat firma robi najczęściej...

16. Data: 2006-07-28 17:22:31

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pazura napisał(a):
> Witam wszystkich serdecznie.

Może to dziecinne, ale mnie najbardziej zależy na sensownej obsłudze.
Może w sklepie powinni siedzieć ludzie, którzy w inne dni projektują i
montują meble ?
Nienawidzę sprzedawców, którzy usilnie chcą coś mi wcisnąć, nie
akceptują mojego gustu, nie znają oferty ....
O i jeszcze prosiłabym o cennik - aktualny i pełny - w internecie na
ulotkach.

> Jezli ktos kupowal meble kuchenne to niech sie podzieli swoimi refleksjami.

Kuchnię robiłam kilka lat temu (wybraliśmy ją trochę ze względu na
jedynych sprzedawców, z którymi się dało porozmawiać) ale teraz szukam
sofy do salonu i czasem mam ochotę udusić te idiotki, które się snują
między meblami.

Magdalaena

17. Data: 2006-07-28 17:41:01

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pazura" <r...@g...pl> napisał w
wiadomości news:eaaups$4d1$1@inews.gazeta.pl...

> Czego nie ma a powinno byc

Porządny instalator do gazu i elektryk. Obaj oczywiście z
uprawnieniami.
Klient, jeśli były prace w instalacjach, powinien dostać protokół
próby szczelności instalacji gazowej i pomiarów elektrycznych.

> Na co uwage powinni zwracac projektanci?

Na przepisy budowlane.
Np. Bardzo częste jest umieszczanie kuchenki gazowej zbyt blisko okna.
Likwidowane są trójniki kontrolne. Zawory gazowe umieszczane w
niedostępnych zakamarkach. Brak wentylacji przestrzeni, w której
przebiega instalacja gazowa. Przerabianie instalacji stalowej na
miedzianą, bez zachowania formalności, niezgodnie z zasadami techniki
oraz rozsądkiem.

pozdrawiam Piotr

18. Data: 2006-07-28 19:05:25

Od: "radxcell" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozostaje mi tylko przeprosic i obiecac
> Wam i sobie, ze zaczne sie ostrzej pilnowac aby nie popelniac
> bledow.

takie podejscie mi sie podoba. kudos.

pozdr, R

19. Data: 2006-07-28 21:31:29

Od: "Madoniowie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich serdecznie.

Witam

Postarajcie się traktować klientów, którzy już zapłacili za usługę tak, jakby
pierwszy raz weszli do salonu z gotówką w kieszeni. Mam na myśli reklamacje i
obsługę późniejszą.

Przemek

20. Data: 2006-07-29 08:37:37

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ead9rg$65b$1@news.onet.pl...
> [...]
> używającej półproduktów i dla takiej, co ich nie używa...
> dla niskiej i dla wysokiej...Coś co dla jednej osoby jest

Ale głęboka, czterdziestocentymetrowej szerokości szafka z półkami dla
wszystkich jest tak samo do de :)

Pozdrawiam
H. (Kocham moje kuchenne szuflady. Tylko czemu ja ich więcej nie zrobiłam?)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

wtyczka do zapalniczki
Klimatyzator Elhurt KYD-32/K101
Jak tanio kupic kuchnie? Oto jedna z mozliwości
płyta gazowa - szkło czy inox
Lodówka Siemens - którą wybrać?