UWAGA: Ty też możesz pomóc - jak powinienem poprowadzic biznes?

21. Data: 2006-07-29 08:37:59

Temat: Re: UWAGA: Ty też możesz pomóc - jak powinienem poprowadzic biznes?
Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości
news:ead7ri$ljm$1@node4.news.atman.pl...
> [....] Wieksze powierzchnie wzornikow. Nawet do wypozyczenia za kaucja.

TAK :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

22. Data: 2006-07-31 07:09:56

Temat: Re: UWAGA: Ty też możesz pomóc - jak powinienem poprowadzic bizn
Od: "Robert Pazura" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):

> Użytkownik "Adam" <a...@m...w.stopce> napisał w wiadomości
>
> TAK :)
>
> Pozdrawiam

Na wstepie chciałbym podziekwac wszystkim za Wasze odpowiedzi. Dzieki nim byc
moze bedziemy po prostu lepsi.

Ad powierzchnie wzornikow/ekspozytory
Jakie powinny byc te powierzchnie (i ktorych ekpsozytorow - blatów, frontów)
O ktorych 'wzornikach' jest mowa.
Czy wszystkim chodzi o te male (mniejsze od formatu A5) probki blatow?

23. Data: 2006-07-31 08:03:03

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pazura" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:eakac4$gp7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> - blatów, frontów)
> O ktorych 'wzornikach' jest mowa.
> Czy wszystkim chodzi o te male (mniejsze od formatu A5) probki blatow?

Takie "mniejsze od A5" to już całkiem niezły wynik. Na tym z grubsza widać
kolor, rysunek i fakturę. Niestety powszechnie spotykane są wzorniki
(blatów, frontów, kompozytów, z których wykonywane są zlewozmywaki itd.)
wielkości pudełka od zapałek, a na tym można się nieprzyjemnie przejechać.
Faktycznie ideałem byłoby udostępnianie klientom wzorników umożliwiających
przymierzenie ich do siebie nawzajem, do ścian w pomieszczeniu itd., w
wielkości oddającej faktyczne cechy wyrobu. Jeśli chodzi o blaty i fronty -
takie, powiedzmy, A6 to jest absolutne minimum, "mój" stolarz wozi
segregator z fragmentami okleiny wielkości A5 i to mi wystarczyło. Aha,
uznawanie za wzornik wiszących w sklepie przykładowych frontów albo
zalaminowanych na stałe próbek to jest kosmiczne nieporozumienie.

W kwestii "o których wzornikach" - o wszystkich :) Jajakoko klient nie
przyjmuję do wiadomości, że "ten uchwyt to będzie taki matowy, ale nie tak
jak ten, co tu leży, tylko taki jakby trochę bardziej błyszczący i taki
trochę żółty".

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

24. Data: 2006-07-31 08:10:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:eaf6p9$5n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ead9rg$65b$1@news.onet.pl...
>
> Ale głęboka, czterdziestocentymetrowej szerokości szafka z półkami dla
> wszystkich jest tak samo do de :)

Zasadniczo tak, ale może jest jakieś zastosowanie, o którym nie wiemy?
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

25. Data: 2006-07-31 16:24:05

Od: "oktogon" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z salonu meblowegho/studia kuchennego zrobiło się: Salon sprzedaży,
pracownia projektowa,zkład instalacyjny :)
Koszty usług "dodatkowych" moga przekroczyc cene samych mebli :P Ale jesli
Klient ma to na uwadze i chce być kompleksowo obsłużony to czemu nie? :)
Osobiście do oferty dorzuciłbym jeszcze ekipę murarską i malarzy, współpraca
z dobrym studiem tkaniny i efekt na całego :)

pozdrawiam
Piotrek

26. Data: 2006-08-02 11:03:10

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jul 2006 09:35:30 +0200, Hanka Skwarczyńska
<hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote:

>Niedokładnie poskręcanych mebli na ekspozycji i "oszukańczej" wystawki
>(ślyszne ażurowe mebelki pod umywalki nablatowe, które wyglądają przecudnie,
>dopóki człowiek sobie nie uświadomi, że jakoś trzeba zamontować baterię).

Jak to jak? Do ściany.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

27. Data: 2006-08-02 11:07:14

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...] Jak to jak? Do ściany.

A czy ja miałam jakieś wątpliwości, jak? Dowcip w tym, że po zamontowaniu
taki ślyszny ażurowy mebelek potężnie traci na ślyszności.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

wtyczka do zapalniczki
Klimatyzator Elhurt KYD-32/K101
Jak tanio kupic kuchnie? Oto jedna z mozliwości
płyta gazowa - szkło czy inox
Lodówka Siemens - którą wybrać?