UWAGA ZABOJCZE WIRELESS

1. Data: 2005-10-11 03:06:18

Temat: UWAGA ZABOJCZE WIRELESS
Od: "mynews" <z...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

- Okolo 1 rok a ponad 6 miesiecy nasilone, zle samopoczucie,
calkowite zaburzenie gospodarki wewnetrznej mojego organizmu
Analizuje i czuje ze prowadzi mnie do chorob i zaburzen

1. Zaburzenie snu
2. Bole glowy
3. Brak mozliwosci skupienia
4. Pogorszenie wzroku
5. Zmiana cisnienia krwi
6. Zmeczenie nieadekwatne do wysilku
7. Zmiany poziomu hormonow
8. Rozregolowany cykl
9. Echo w mieszkaniu smog wireless
10.Kazda tkanka mojego organizmu wytwarza niezharmonizowane
olbrzymie pole elektromagnetyczne zle wplywa na przemiane materii
11. Organizm zmniejszyl wychwytywanie tlenu, powoduje zakwaszanie tkanek
12. Cale cialo / skora /pokryta slona zraca wydzielina - pot
12. Brak rownowagi biologicznej (homeostaza)
Ryszard z Canady
z...@s...ca

2. Data: 2005-10-11 09:00:49

Temat: Re: UWAGA ZABOJCZE WIRELESS
Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mynews napisał(a):
> - Okolo 1 rok a ponad 6 miesiecy nasilone, zle samopoczucie,
> calkowite zaburzenie gospodarki wewnetrznej mojego organizmu
> Analizuje i czuje ze prowadzi mnie do chorob i zaburzen
>

> 9. Echo w mieszkaniu smog wireless

wifi ci szkodzi?

> 10.Kazda tkanka mojego organizmu wytwarza niezharmonizowane
> olbrzymie pole elektromagnetyczne zle wplywa na przemiane materii

jak to zbadałeś?

3. Data: 2005-10-11 09:27:07

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> wifi ci szkodzi?

> jak to zbadałeś?

Odkrył to jak dostał w czaszkę żelazkiem które sfrunęło z półki, samochody
tez sie go jakoś ostatnio czepiają.

Ogółnie całe zelaztwo przyciąga swym potężnym polem, kompasy normalnie
szaleją.

Seco

Omamy gorączkowe
O co może chodzić z tym mięsem? (Kabanosy).
morfologia
8-epi-prostaglandyna
wysoka gorączka 11 dni