szukam jakichs informacji nt firmy COMPLEX

1. Data: 2004-02-10 19:44:22

Temat: szukam jakichs informacji nt firmy COMPLEX
Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy ktos z Was slyszal o firmie Complex z Poznania dostalem ich oferte z UP
na stanowisko telemarketera.
Niestety Pani z ktora rozmawialem nie byla w stanie powiedziec co mialbym
robic. Cos mi to pachnie sciema, mam wrazenie ze chca mnie zatrudnic na
"sztuke".
Jesli ktos ma lub mial jakies doswiadczenia z ta firma prosilbym o info nie
chce sie wposcic w kanal.
Pozdrawiam Seba

-----
www.biznescentrum.pl - promuj swój biznes

2. Data: 2004-02-11 09:30:48

Temat: Re: szukam jakichs informacji nt firmy COMPLEX
Od: "Mieciu" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlope.....wazne,ze placa....czy to wazne ,ze nic niebedziesz robil?...w
jaki kanal cie puszcza skoro zaplaca?

-----

3. Data: 2004-02-11 11:51:51

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieciu wrote:
> chlope.....wazne,ze placa....czy to wazne ,ze nic niebedziesz
> robil?...w jaki kanal cie puszcza skoro zaplaca?

Ale wlasnie czy placa, to po pierwsze.
Po drugie jesli maja mi placic to za wykonana prace, tak chyba jest
uczciwiej nie ?
pozdr Seba

4. Data: 2004-04-19 12:00:15

Od: "Szimiou" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> "sztuke".
> Jesli ktos ma lub mial jakies doswiadczenia z ta firma prosilbym o info nie

Witam. Mam wątpliwą przyjemność "pracować" w firmie COMPLEX z Poznania -
niestety nie mam dobrych doświadczeń związanych z tą firmą - przede
wszystkim od początku zatrudniają głównie tzw. martwe dusze bo na stanowisko
telemarketer nigdy nie mieli żadnej pracy dla ludzi (pracy nie ma bo firma
nie ma wewnętrznej sieci) co do wypłaty to niby za nic dają 300 zł ale każą
podpisywać kwitki że się odebrało całą pensję - 560 zł w wypadku
niepodpisania grożą zwolnieniem lub zwalniają. Resztę pensji plus 30%
dofinansowania z PFRON zatrzymują dla siebie. Jeśli chodzi o terminy wypłat
to pieniądze są najczęściej wypłacane z prawie 2 miesięcznym poślizgiem -
wypłata za luty była 1 kwietnia. Pozdrawiam i odradzam zatrudniania się
kogokolwiek w tej firmie chyba że wasze ambicje i potrzeby są takie jak
warunki oferowane przez firme Complex

5. Data: 2004-04-19 12:14:52

Temat: UZUPEŁNIENIE!!!! Re: szukam jakichs informacji nt firmy COMPLEX
Od: "Szimiou" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szimiou <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> warunki oferowane przez firme Complex
> Byłbym jednak nie fair wobec Complexu gdybym nie dodał że wszystkie
podatki i ubezpieczenia pracowników płacą zgodnie z obowiązującymi przepisami

6. Data: 2004-04-19 14:49:28

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szimiou" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> każą
> wypłat
> podatki i ubezpieczenia pracowników płacą zgodnie z obowiązującymi

...ale moim zdaniem to i tak jest kryminał.
pozdrawiam Dorota

7. Data: 2004-04-20 08:06:41

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...ale moim zdaniem to i tak jest kryminał.
> pozdrawiam Dorota

Wiedziałem ze to jakas wtopa, zbyt szybko chcieli mnie zatrudnic. w zasadzie
nie interesowaly ich moje kwalifikacje tylko to ktora mam grupe.
Na szczescie znalazlem inna prace :)
Pozdrawaim Seba

8. Data: 2004-04-20 21:30:08

Od: "Szymon " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara <d...@i...org.pl> napisał(a):

> [...]
> poślizgiem -
> przepisami
>
> ....ale moim zdaniem to i tak jest kryminał.

a wiesz może droga doroto jak sobie z tym poradzić bo ja jako pracownik nie
wiem jak wyjść obronną ręką z tej patowej sytuacji... proszę was o rady
szimiou

9. Data: 2004-04-21 05:25:07

Temat: Re: UZUPEŁNIENIE!!!! Firma COMPLEX
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-04-21 05:30:50

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie

No to jest nas tu dwoch bo ja tez mam podpisana umowe o prace z ta firma

Leszek :)

Ogród dla niepełnosprawnych
Zniżka ?
dymisja