Ubrania z USA - rozmiary.

1. Data: 2011-01-30 22:59:18

Temat: Ubrania z USA - rozmiary.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję kupno w amerykańskim sklepie internetowym sportowego stroju na
fitness itp, ma to być obcisłe, śliczne notabene, spodnium. Kłopot jest z
wyborem rozmiaru amerykańskiego, bo mam doświadczenie tylko w rozmiarach
bielizny, a te są inne. Na stronie spodnium jest dostępne w rozm.
S,M,L,XL,XXL - ale oni inne mają te rozmiary. Teoretycznie, tj zgodnie z
tabelami rozmiarów w sklepie, ich M to moje 40. Może jednak takie obcisłe
"coś", co właśnie ma być faktycznie obcisłe, wziąć w rozmiarze S - jednak?
Ma ktoś doświadczenia z amerykańską rozmiarówką - z własnej praktyki?

2. Data: 2011-02-02 21:10:39

Temat: Re: Ubrania z USA - rozmiary.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jan 2011 23:59:18 +0100, Ikselka napisał(a):

> (...)Ma ktoś doświadczenia z amerykańską rozmiarówką - z własnej praktyki?

No to cóż - muszę "strzelać" 3-)

3. Data: 2011-02-02 21:48:05

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 22:10, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No to cóż - muszę "strzelać" 3-)

Kup sobie wklęsłe A, lub zapadnięte B, myślę, że powinno byś
wystarczająco obcisłe @:-))))) <- jak bys miała wątpliwości co do tego
co tez moze oznaczać ten znaczek, to zrob sobie podobny palcem na
czole.

4. Data: 2011-02-02 22:07:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Feb 2011 13:48:05 -0800 (PST), p?rform?rka napisał(a):

> [...]
> wystarczająco obcisłe @:-))))) <- jak bys miała wątpliwości co do tego
> co tez moze oznaczać ten znaczek, to zrob sobie podobny palcem na

Ty sobie zrobiłaś? - no tak, nie ma na czym... Prostych kilku linijek
tekstu drukowanego nie rozumiesz.

5. Data: 2011-02-12 00:48:41

Od: pol_cia <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 2, 3:10 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No to cóż - muszę "strzelać" 3-)

Zobacz tu: http://www.womenssizechart.com/
pozdrawiam

pol_cia

6. Data: 2011-02-12 14:51:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2011 16:48:41 -0800 (PST), pol_cia napisał(a):

> Zobacz tu: http://www.womenssizechart.com/
> pozdrawiam

Bardzo przydatne, dzięki. O ile w sumie nie mam kłopotu z przeliczaniem
cali na cm, to bardziej mi chodzi o dobranie rozmiaru w sensie: czy podany
rozmiar czegoś, co ma być po załozeniu obcisłe, jest rozumiany jako
faktycznatego wielkość przed rozciągnięciem, czy na jaką figurę pasuje PO
rozciągnięciu i dopasowaniu się do ciała... Tu jest kłopot.

7. Data: 2011-02-16 22:45:18

Od: pol_cia <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 12, 8:51 am, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> faktycznatego wielkość przed rozciągnięciem, czy na jaką figurę pasuje PO
> rozciągnięciu i dopasowaniu się do ciała... Tu jest kłopot.

Witam ponownie :)
Nosze na codzien amerykanska rozmiarowke(mieszkam w US)
Odpowiada dosc dokladnie rozmiarom.
Moge w ciemno brac moj rozmiar i jest zawsze OK.
IMO dla siebie nie bralabym mniejszego rozmiaru tylko ten aktualny.
Udanych zakupow

pol_cia

8. Data: 2011-02-16 22:47:08

Od: pol_cia <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Moge w ciemno brac moj rozmiar i jest zawsze OK.
IMO dla siebie nie bralabym mniejszego rozmiaru tylko ten aktualny.

krem
piękna biżuteria - http://sklep.bizu4u.pl/
spam fajowe noclegi koło Zakopanego
Czy tu nikt nie zagląda?