Re: Ubranko dla Misia

From: "Honorata" <h...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Ubranko dla Misia
Date: Thu, 11 Nov 2004 00:06:54 +0100

> Czy któraś z Was doświadczyła bycia wrobioną w misia?
> Liczę na Was.
> Pozdrawiam
> Joanna

Ja jestem wrobiona w Baby Born. Do jakiego stopnia możesz zobaczyć tutaj:
http://www.album.com.pl/album.php?id=6544

Większość robiłam na oko.
Moje rady:
Sweterek musi być zapinany, najlepiej z tyłu. Inaczej Misiowi nie przejdzie
głowa, albo będzie miał dekoldzik do pępka.
Jak to zrobić? Ja robiłam tak. Plecy do połowy robię w jednym kawałku.
Następnie rozdzielam na środku i do jednej części dodaje 3, 4 oczka. Robię
dalej do końca. Brzegi zachodzą na siebie. Podszywam rzep i zapięcie gotowe.
Najlepiej byłoby zrobić sweterek raglanowy. Wtedy ładnie "leży" na Misiu.
Ale to trochę trudniejsze.
Jeżeli będziesz miała problemy, to napisz na priv. Zmierz dokładnie Misia.
Obwód brzuszka, długość rączek, obwód szyi. Wysokość (o ile to dziewczynka
to pomyślimy o sukience) Będziemy myśleć co dalej.
Jeżeli o mnie chodzi, to dobrze trafiłaś bo ja uwielbiam robić ubranka dla
lalek, misiów itp. Dziergam głównie na drutach.
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl
GG 2242065
[Warszawa]