Re: Uchylek Meckela

Data: 2000-02-13 08:52:11
Temat: Re: Uchylek Meckela
Od: "P(r)zemo" <p...@a...net.pl>

Frukto wrote in message <8855pt$e2h$1@korweta.task.gda.pl>...
>Czesc.
>Potrzebuje wszelkich informacji na temat Uchylka Meckela (chyba tak sie
>pisze),
>co to jest, jakie sa przyczyny, skutki, skad sie to bierze, po prostu
>potrzebuje
>co tylko mozliwe. Jesli ktos cos wie to prosze o informacje.

Powinieneś w bibliotece poszukać w książce do anatomii lub innej.
Ja tylko pamiętam, że jest to pozostałość rozwojowa (nie wada)
występująca u ok.2% ludności (chyba); w uchyłku może np. umiejscowić
się wrzód trawienny; a, no i jeszcze to że uchyłek znajduje się w jelicie
cieńkim.
raczej niewiele pamiętam... ;-)

p...@p...onet.pl