Uczłowieczanie przez upięknienie - relacja plus zachwalanie gratis

1. Data: 2005-10-24 16:59:35

Temat: Uczłowieczanie przez upięknienie - relacja plus zachwalanie gratis
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiecałam zdać relację z wielkiej Kruszynowej akcji Freemanowej w celu
upiększenia Kruszynowej paszczy. Co prawda, czasami wydaje się, że
Kruszynowej paszczy już nic nie pomoże, ale póki co dzieci na mój widok nie
uderzają w bek, dlatego być może gra jest warta świeczki.
Strategia Freemanowa obejmowała (i obejmuje nadal) scrub morelowy, maseczkę
winogronową peel-off i maseczkę z zieloną glinką. Stosowałam maseczki na
zmianę, raz jedna, raz druga i co drugi dzień scrub, a często i codziennie.
Wrażenia:
1) Na scrub się więcej nie skuszę. Myje kiepsko (choć pieni się dobrze),
ściera marnie, ani to peeling ani żel do mycia twarzy. Właściwości
oczyszczająco-ściernych nie stwierdzono, a jeśli już to w najlepszym
wypadku niezadowalające.
2) Maseczki stosowane na zmianę efekt przyniosły, Cera rzeczywiście wygląda
nieco lepiej, ale... no właśnie, tylko _nieco_. Szczerze mówiąc oczekiwałam
czegoś w stylu "klękajcie narody", a tu takie ot, coś, nie wiadomo co. No,
lepiej jest, lepiej, ale nie na tyle, żebym stwierdziła, że to jest
kierunek, w którym chciałabym dalej podążać. Wykończę obie maseczki i
scrub, bo stosuje się je naprawdę przyjemnie, ale potem poszukam czegoś
innego. Dopyszcznie czegoś bardziej drapiącego a z maseczek czegoś bardziej
spektakularnego.
Maseczki same w sobie zupełnie w porzo, pojemność jami-jami (150 ml!), ale
działanie... po prostu średnia krajowa. Trzy z plusem.
Dodam jeszcze tylko, że byłam systematyczna i wytrwała.
Eksperyment trwał chyba z miesiąc, mogę więc chyba już coś powiedzieć.

A teraz gratisowe chwalenie dla tych, którzy dotrwali do tego momentu.
Szampon Schauma Volumen Plus. Kolor seledynowy. Biję się w me miejsce na
biust, kupiłam od mrówek na targu, moja bardzo wielka wina, w sklepach nie
widziałam. Ludzie, jaki fajny szampon! Włosy są mięciutkie, lśniące i
naprawdę puszyste i uniesione. Polecam :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-29 16:52:32

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message

Witaj Kruszynko.
Tesknilas???
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-10-30 07:59:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 29 października 2005 18:52
użytkownik Bluzgacz, sącząc kawkę, wyklepał:

> Witaj Kruszynko.
> Tesknilas???

No ba! Oczęta wypłakałam :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-10-31 03:20:35

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 29 października 2005 18:52
> użytkownik Bluzgacz, sącząc kawkę, wyklepał:

> No ba! Oczęta wypłakałam :)

Kruszynko nie bede owijal: 90% lasek na pru na mnie leci i wiekszosc z nich
za mna tesknila.
Ciesze sie ze jestes jedna z nich
No ale ktora sie do tego przyzna - zadna, wola napisac mi o tym na priva,
stad tez aby im pomoc mnie znalezc zamieszczam swoj nr gg w sigu, aby mogly
podziekowac mi za poprawe humoru i odzyskanie wiary w siebie - jezeli choc
jedna tak sie poczula po przeczytaniu najdurniejszego mojego posta, bede
pisal jeszcze wiecej, bo warto. Pod warunkiem oczywiscie ze nie jest glupia
cipa.
Przyjemnosci.
--

[...]

Baza pod cienie ArtDeco - co z nią począć?
Co zrobic z wlosami?
materiał w czarne lub srebrne kwadratowe cekiny???
Co z Avon dla faceta?
gdzie znajde takie buty?...