Uczta dla 4 facetow:)

31. Data: 2006-02-08 17:16:38

Temat: Re: Uczta dla 4 facetow:)
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
news:kvi4qcjei8pv$.dlg@czarodziejka.net...
> Dnia Wed, 8 Feb 2006 17:45:34 +0100, Waćpanna lub waćpan Marek W., w
> wiadomości <news:dsd783$9p5$1@news.lublin.pl> zawarł, co następuje:

> serce by mi nie pozwoliło karmić moich mężczyzn soją :)
> --

ja to rozumiem...

ale żeby przygotować solone sało to potrzeba troche czasu...

ale wtedy to mozna taki hardkor uskutecznić że yyych :)))))))))))))

wystawia sie zimny bufet wtedy:
sało, kiszone ogórki, cebula, moze być kiszona kapusta, czarny koniecznie
chleb...
i do tego po skrzynce czystej na głowe....tyle ze wtedy łykend sie do wiosny
moze przeciągnac ;))))

Marek

32. Data: 2006-02-08 17:17:52

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Feb 2006 18:16:38 +0100, Waćpanna lub waćpan Marek W., w
wiadomości <news:dsd929$bpa$1@news.lublin.pl> zawarł, co następuje:

i śledzie, oh i śledzie!
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

33. Data: 2006-02-08 17:21:08

Od: "konrad" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 8 Feb 2006 18:16:38 +0100, Waćpanna lub waćpan Marek W., w
> wiadomości <news:dsd929$bpa$1@news.lublin.pl> zawarł, co następuje:

> i śledzie, oh i śledzie!

Śledzie po jakiemu
może takie co to tylko się otrzepało z soli o cholewę

konrad

34. Data: 2006-02-08 17:22:28

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Feb 2006 18:21:08 +0100, Waćpanna lub waćpan konrad, w
wiadomości <news:dsd9ag$cci$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Śledzie po jakiemu
> może takie co to tylko się otrzepało z soli o cholewę

najchętniej koreczki w oleju, na pikantnie, z cebulką
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma pieniędzy na miłość.

35. Data: 2006-02-08 17:24:30

Od: "konrad" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 8 Feb 2006 18:21:08 +0100, Waćpanna lub waćpan konrad, w
> wiadomości <news:dsd9ag$cci$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> najchętniej koreczki w oleju, na pikantnie, z cebulką

może jakiś przepisik?

konrad

36. Data: 2006-02-08 17:26:49

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrad" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marek W."
> <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
> wiadomości >>

> napić się gorzały można nawet pod wspomnienia
> no chyba, ze jest to spotkanie kochających inaczej - tu nie mam żadnych
> doświadczeń:(
>
> konrad

Sory ale kochajacy inaczej to sie udzielaja w klubach na marszach równości i
takich tam..

a kazdy normalny hetero lubi dobrze zjeść...

picie na sucho cuz...cłowiek sie starzeje...bo za studenckich czasów to
wystarczył bochenek chleba i słoik dzemu pod pare flaszek...

37. Data: 2006-02-08 17:28:51

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości <news:dsd9ag$cci$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> najchętniej koreczki w oleju, na pikantnie, z cebulką

a tam kto by sie wtedy babrał w jakies koreczki....

zwykły beczkowy śledź pasuje
trzeba go poprostu otrzepac o cholewe buta...
.

tylko kto tu nosi buty z cholewami jeszcze..:->

38. Data: 2006-02-08 17:29:50

Od: "konrad" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> To co Ty tu robisz? Jedyny niepoplątany?

Ja tu czytam

konrad

39. Data: 2006-02-08 17:30:20

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja tu czytam
>
> konrad

usiłujesz trolować raczej...:-P

40. Data: 2006-02-08 17:33:10

Od: "konrad" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości

> Sory ale kochajacy inaczej to sie udzielaja w klubach na marszach równości

A jak to ma się do gotowania??

> a kazdy normalny hetero lubi dobrze zjeść...

Uważasz, że pe..tam tego nie lubieją?

> picie na sucho cuz...cłowiek sie starzeje...bo za studenckich czasów to
> wystarczył bochenek chleba i słoik dzemu pod pare flaszek...

ja pisałem o wspomnieniach.
ja jak byłem na studiach, to się piło wódę pod, a nie jadło bochenek i dzem
pod parę flaszek.
no ale ja jestem z tamtego wieku
konrad

czerwona soczewica