Uczulenie na Latex

1. Data: 2002-06-19 20:31:08

Temat: Uczulenie na Latex
Od: "Luke" <s...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie jakie sa objawy uczulenia na prezerwatywy latexowe u
kobiet???????
Po jakim czasie abstynencji mijaja objawy????

2. Data: 2002-06-19 21:30:42

Temat: Re: Uczulenie na Latex
Od: Harry Haller <h...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W przerwie miendzy kolejnymi uykami ciepuej whisky dnia Wed, 19 Jun
2002 22:31:08 +0200, "Luke" <s...@y...de> napisau (a):

>Czy ktos wie jakie sa objawy uczulenia na prezerwatywy latexowe u
>kobiety ???

Takie jak na wszystkie uczulenia:
W miejscu kontaktu zmiany typu
zaczerwienienie
pieczenie
zamiany skóry i śluzówki
itp

( mam kumpla który po dotknięciu czegokolwiek
z latexu puchnie na całym cielsku i zaczyna
oddychać jak rasowy astmatyk )

>Po jakim czasie abstynencji mijaja objawy????

Jeśli ktoś jest rzeczywiście uczulony
to przy każdym kolejnym kontakcie
z latexem objawy wrócą :(((
--
Harry Haller
___________________________

3. Data: 2002-06-20 13:38:55

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ktoś jest rzeczywiście uczulony
> to przy każdym kolejnym kontakcie
> z latexem objawy wrócą :(((

znaczy mogą przejść po ok. 7-10 latach. Tak jak większość alergii. Ale
nie muszą. Podobno są prezerwatywy bezlateksowe (tak jak i rękawiczki
operacyjne istnieją), musisz poszukać.

Waldek

4. Data: 2002-06-23 19:55:09

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D11DAEF.69795DC2@ukbf.fu-berlin.de...

> Podobno są prezerwatywy bezlateksowe (tak jak i rękawiczki
> operacyjne istnieją), musisz poszukać.

Podobno z poliuretanu (takze dla kobiet) i 'klasyczne' - z jelit
zwierzecych.

A przy okazji - czy inicjator watku pisal, ze chodzi o prezerwatywe? Moze o
rekawiczki?:)

BTW - MSPANC - przypomina mi to pewna rozmowe na zajeciach (immunologia
chyba?... Nie pamietam naprawde...), w czasie ktorej ktorej asystent
opowiadal, ze jesli pan ma uczulenie na lateks, to powinien uzywac
prezerwatywy z jelit zwierzecych. Jesli jednak uprawia seks z przygodnym
partnerem - powinien nalozyc druga, lateksowa. Sytuacja komplikuje sie
jednak jeszcze bardziej, gdy i ten patrner jest uczulonu na lateks - wtedy
nalezy nalozyc trzecia prezerwatywe, zwierzeca.
Taki sandwich... :)
Cale szczescie dla uczulonych jest polipropylenowa alternatywa. Chyba na
stronie nadwornego ginekologa listy (szacuneczek;) ) bylo cos o nich.
(www.antykoncepcja.prv.pl? Tylko nie wiem, czy www i czy prv:) )
A jeszcze BTW - nie wiem, jak w przypadku prezerwatyw, ale w przypadku
rekawiczek uczulac moze (a przynajmniej tak mi sie wydaje z wlasnego
doswiadczenia) 'poslizg' czyli talk. Przez jakis czas po kazdym dyzurku
mialem lapki czerwone i spekane - do momentu, kiedy przed i po kazdym uzyciu
rekawiczek zaczalem uzywac kremu do rak (na poczatku konkretnie Balneum
Hermal Plus - bardzo polecam). Nie mialem tez klopotow z rekami na stazu na
chirurgii, kiedy asystujac czasem do zabiegu uzywalem rekawiczek
beztalkowych, z jalowa wazelina jako 'poslizgiem i antyzlepiaczem'.

Pozdrawiam

m.

Ktory szpital w Lublinie....?
odruch wymiotny a dentysta ?