Uczulenie na słońce?

1. Data: 2003-08-01 19:25:00

Temat: Re: Uczulenie na słońce?
Od: "Marlena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cowboy" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bgg7pe$nfi$1@serwus.bnet.pl...
> Własnie wrocilam z wakacji, znad morza. Na mojej szyi i klatce piersiowej
> pojawily się male, bardzo swedzace i szczypiace krosty. Mysle, ze to od
> slonca. Wiem, ze powinnam udac sie do dermatologa, ale dzis sobota i to
nie
> jest mozliwe. Czy ktos z grupowiczów spotkal sie z czyms takim? Czy
powinnam
> czyms je posmarowac? Prosze o pomoc.
> Pozdrawiam
> Kinga

ja slyszalam ze przed wyjsciem na slonce nalezy sie wykapac w szamponie
przeciwlupiezowym Nisoral (nasmarowac chwile poczekac i zmyc).
Osobiscie nie stosowalam ale tak polecil dermatolog mojej kolezance.

1. Data: 2003-08-02 11:59:25

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! też mi się coś takiego kiedyś przytrafiło-w tym samym miejscu:), tak
to jest od słończ. Wybierz się do apteki tam Ci panie poradzą coś na to.
pzdr
tweetka

1. Data: 2003-08-02 13:24:45

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> jest mozliwe. Czy ktos z grupowiczów spotkal sie z czyms takim? Czy

Nie drap tego w rzadnym wypadku. Moja kolezanka ma takie uczulenie i przed
wakacjami przyzwyczaja powoli skore w solarium. Niestety ma na szyi i
dekolie blizny z "pierwszego razu" kiedy wyskoczyly krostki i nie umiala
zapanowac nad drapaniem sie :(

1. Data: 2003-08-02 15:15:05

Od: "cowboy" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam w aptece, na razie piję tylko wapno. Wydaje mi sie, ze po 2 dniach
troszeczke zmniejszyly sie krosty i troszeczke mniej swedza. Jezeli nie
przejdzie mi przez pare dni sprobuje cos innego.
Na solarium chodzilam przed wakacjami i niestety przyzwyczajanie skory tez
nie pomoglo.
Dzieki
Kinia

1. Data: 2003-08-02 18:39:17

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja smarowalam fenistilem, nie wiem czy pomaga ale chlodzi przyjemnie
mi to znika po 2 dniach

v.

1. Data: 2003-08-03 06:52:38

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Cowboy teraz mamy tez troche slonca polecam krem z bardzo wyskim filtrem bo
na nowo nie wyskakiwalo...ja mam uczulenie na slonce ....moja twarz kiedys
po sloncu wygladala jakbym byla trendowata teraz juz jest ok alergolog
polecil mi krem z wysokim filtrem , wapno i dodatkowo pomagaly mi leki
alergiczne ktore biore na inne uczulenia...

Pozdrawiam monia

1. Data: 2003-08-03 06:57:44

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cowboy" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
nie
> jest mozliwe. Czy ktos z grupowiczów spotkal sie z czyms takim? Czy

To jakies uczulenie - w tym sezonie bardzo powszechne. Z mojego najblizszego
otoczenia dostalo to juz 5 osob (wlacznie ze mna). Wychodzi nagle,
niewiadomo czemu, bo dla zadnej z tych osob nie byl to pierwszy kontakt ze
sloncem (oprocz mnie) - wiekszosc juz zaprawiona w opalaniu :))
Wesze jakas dziure ozonowa ;)

Dominika R

1. Data: 2003-08-03 13:20:40

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"cowboy" <k...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
nie
> jest mozliwe. Czy ktos z grupowiczów spotkal sie z czyms takim? Czy

Dwa tygodnie przed urlopem pije codziennie wapno, w pierwszym tygodniu
urlopu 3 razy dziennie, a potem do konca raz dziennie. Tak robie od lat i na
szczescie nie dostalam od tego czasu uczulenia.(dawniej na dekolcie)
Oczywiscie kremy do opalania z odpowiednim faktorem to juz inna sprawa.
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-08-04 07:25:50

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Własnie wrocilam z wakacji, znad morza. Na mojej szyi i klatce piersiowej
> pojawily się male, bardzo swedzace i szczypiace krosty. Mysle, ze to od

Prawdopodobnie popsikalas sie wczesniej jakims pachnidlem, racja?:)
Czesto takie objawy to reakcja fototoksyczna na jakis fotouczulajacy
skladnik kosmetyku. Powinno sie zagoic, moze zostawic plami :)

Kaska

Kredki do oczu
bibułki matujące
dove