Uda- jak wyszczuplić?

1. Data: 2002-09-10 15:03:53

Temat: Uda- jak wyszczuplić?
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Choć staram się regularnie ćwiczyć i stosuję różne kremy
wyszczuplające/na celuilitis to jakoś ciężko mi wyszczuplić uda,
zwłaszcza z przodu. Pomyślalam, że może zafudować sobie jakiś guam albo
masaż. Nie mam specjalnie doświadczenia w tej materii więc nie wiem czy
to podziała i czy warto no i czy nie zbankrutuję na te zabiegi..Będę
wdzięczna za jakąkolwiek radę..

Pozdrówki,
Anka

1. Data: 2002-09-10 16:30:06

Temat: Re: Uda- jak wyszczuplić?
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnie" wrote:

> [...]
> wiem czy to podziała i czy warto no i czy nie zbankrutuję na te
> zabiegi..Będę wdzięczna za jakąkolwiek radę..

Znajoma zafundowała sobie guam ( a własciwie narzeczony jej zafundował),
chodziła na to kilka razy - jakies 1000 zł poszło, ale efekt był
baaaaaaaaaaardzo widoczny. Al eona do tego miała jakoś dziwnei się odżywiać,
tylko niektóre warzywka i jogurciki. Sam opis był zniechęcajacy, wiec
wywaliłąm do z zasobów pamieci :)
--

Lia

1. Data: 2002-09-10 19:11:25

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> chodziła na to kilka razy - jakies 1000 zł poszło, ale efekt był
> baaaaaaaaaaardzo widoczny.

Mi nic nie dalo. Ale jak juz - to lepiej kupic u dystrybutora (adres w
reklamie) - taniej wychodzi.

Sandra

1. Data: 2002-09-10 19:56:31

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnie" <a...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
> masaż. Nie mam specjalnie doświadczenia w tej materii więc nie wiem czy
> to podziała i czy warto no i czy nie zbankrutuję na te zabiegi..Będę

Na grupie pl.misc.dieta dowiedzialam sie, ze ponoc pomaga owijanie ud folia.
Ja robie to wieczorkiem po uzyciu kremu wyszczuplajacego p. cellulitowi.
Robie to dopiero od tygodnie, wiec nie wiem czy beda jakies efekty.
Moze ktos wie cos wiecej na ten temat?

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2002-09-10 19:59:28

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choć staram się regularnie ćwiczyć

Spróbuj jazdy na rowerze, ale nie za szybko i nie za dużo (nie chodzi Ci
zapewne o mięśnie kulturystki ;-) - ot, tak rekreacyjnie.

Już myślałam, że nic mi nie pomoże, ale okazało się, że jednak.
Po dwóch tygodniach szczuplejsze uda, zgrabniejsze pośladki i jędrniejsza
skóra.

Warto spróbować! Zachęcam!

Koala.

1. Data: 2002-09-10 20:37:12

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koala" wrote:

> [...]
>
> Już myślałam, że nic mi nie pomoże, ale okazało się, że jednak.
> Po dwóch tygodniach szczuplejsze uda, zgrabniejsze pośladki i

A po dłuższym czasie również "nadrozwinięte" łydki niestety
--

Lia

1. Data: 2002-09-10 20:57:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po dłuższym czasie również "nadrozwinięte" łydki niestety

Bez przesady! ładniejsza jest wykształcona łydka niż równy kołek, ale przy
jeżdżeniu rekreacyjnym na pewno "nadrozwinięcie nie grozi.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-10 21:02:02

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Bez przesady! ładniejsza jest wykształcona łydka niż równy kołek, ale
> przy jeżdżeniu rekreacyjnym na pewno "nadrozwinięcie nie grozi.

A to się zgadzam, tylko jeśli ktoś z natury ma dosc solidną łydkę, to
niestety potem długie miesiące ćwiczeń inszych, zeby wróciła ona do stanu
"normalności".
--

Lia

1. Data: 2002-09-10 21:30:15

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może ktoś wie jak wyszczuplić łydki? :)

--
sheba 19

1. Data: 2002-09-10 21:34:32

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sheba" wrote:

> A może ktoś wie jak wyszczuplić łydki? :)

tylko stretching, ale daje efekty :)

--

Lia

Alantoina i pantenol..