Udawacz

61. Data: 2007-01-10 18:18:56

Temat: Re: Udawacz
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udaje bo sie boje, tak to strach kieruje tak naprawde moim zyciem.

Strach przed czym?

> Boje sie
> ze reakcij ludzi gdyby zobaczyli jaka naprawde jestem.

Każdy widzi Cię tak jak chce Cię widzieć. Nie możesz uogólniać podejścia
ludzi.
Ktoś z podobnym prolemem będzie miał Cię za przyjaciela bo będzie wiedział
że Ty możesz go zrozumieć.

Pozdrawiam
Vicky

62. Data: 2007-01-10 19:38:40

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dzielnica jaka? :)

Pozdrawiam
Vicky

63. Data: 2007-01-11 14:19:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tej - no bez jaj. Zlustrowałem cię niczym Niezbecki Majkę goglami i na
> pierwszym miejscu jakieś nagiefajnelaski mi wyskakuje :) Nie bądź
Wielgus -
> przyznaj się :)

No PaczPan jaki Pech! M.

64. Data: 2007-01-11 15:40:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielgus -
>
> No PaczPan jaki Pech! M.

aż się Lenin w wannie przewraca !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

65. Data: 2007-01-11 16:02:58

Od: unkhas <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobnie, z małą różnicą depresję - tą nieznośną mam za sobą.
Problem to nie to, że udajemy, problem to to, że nie wiemy jakimi
jesteśmy. To problem nijakości, który każdy po trochu w sobie nosi.
Niektórzy nazywają to chorągiewką, która ustawia się w dogodnej pozycji
w zależności, od której strony wieje wiatr. Odpowiedz sobie, dlaczego
nie zachowujesz się w swój naturalny sposób, zobaczysz, że dojdziesz do
dwóch wniosków.
1. Nie wiem jaka jestem
2. Nie chcę skrzywdzić/zrazić do siebie innych. Nie chcę być odrzucona.
Chce być kochana.
Oba wnioski prowadzą do jednej konkluzji - niskie poczucie własnej
wartości. Taki ja jestem i taka podejrzewam jesteś Ty.
Maskowanie oczywiście jest jakimś rozwiązaniem, ale tylko pośrednim,
jest ucieczką od problemów ,,lepiej nie będę się wychylał/a to nie oberwę
i każdy mnie będzie lubił". Takie myślenie wykańcza - napina mięśnie
pleców, wysysa energię generuje stres a ten depresję. W takim podejściu
jedno o czym myślisz to żeby wskoczyć w swoją umyśloną samotnie: sen,
alkohol, Internet, itp. i nie udawać, żeby nikt na Ciebie nie patrzył
nie odzywał się, żebyś tylko nie musiała ,,dawać" się innym.
A teraz Cię pocieszę; to od nas zależy, jacy jesteśmy i czym karmimy
swoje myśli. Wiem bo ja powoli wydłubuje swoje życie z pułapek jakie sam
sobie zafundowałem.

Muszę iść do domu...

unkhas

66. Data: 2007-01-12 09:41:37

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jestem udawacz.

Śliczny wątek :-))))
Jak zwykle rozbrajający :-))
Co prawda nie kumam, kto jest uddawacz,
a kto dawacz u, ale spodziewam się, że wyjdzie po czasie.
:-))

ett
Hima walnęła tekst.
Może niepotrzebnie się doszukuję.
Bo jej ten celulitis podskakuje w uśmiechu.
Ale gdyby uczestniczyła w Waszych u tarczkach, to byłoby ok.

> [...]
> chce skonczyc swego glupiego zycia, chce tylko aby inni widzieli moj
> wewnetrzny bol...
>
> dzis znow bede udawac, juz udaje. nie chce mi sei otwierac geby aby gadac
> ludzmi, ale otwieram i gadam... nie chce rozszezac ust w tym durnym
grymasie
> zwanym usmiechem ale to robie, zartuje nawet z niektorymi.
>
> Daleczego to robie? mam jedna teorie - nie chce aby ludzie widzieli ze cos
> jest nie tak, nie chce aby mnie zalowali, starali sie pomoc, nie chce aby
> widzieli ze jestem slaba, ale z drugiej strony w ostatnim akcie chce aby

Czy to nie jest deklaracja mudawacza? W dodatku z przesileniem.
No jak jest? Him?

ett

67. Data: 2007-01-12 16:52:02

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

68. Data: 2007-01-16 00:48:13

Od: "Katarzyna " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> nie

> grymasie

> Czy to nie jest deklaracja mudawacza? W dodatku z przesileniem.

ETato gdybym tylko zrozumiala czego odemnie chcesz ale nie rozumiem, wiec
powiem jeszcze ze to ja udaje. a i ostatnio powiedzialam koledze w pracy zem
udawacz a ten sie zaczal smiac.

69. Data: 2007-01-16 06:55:10

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> powiem jeszcze ze to ja udaje. a i ostatnio powiedzialam koledze w pracy

No i czyściej mi się zrobiło :-))

Przejdźmy do kolejnej sprawy.

ett

Samson i molestowanie
Re.O nie...nie
Głośny pracownik w pracy...
z cyklu - zabawy z mocą :)
taki ciekawszy refleksyjny lancuszek :) [sorry za spam z gory]