Uderzyłam kota :(

1. Data: 2003-07-11 12:26:21

Temat: Uderzyłam kota :(
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niespecjalnie. Bawiłam się piłką od tenisa (średnio ciężka) wrzucałam ją do
domu, a na schodach stał mój pers. Raz drugi trzeci... i za którymś piłeczka
leciała jakieś 10 metrów i opadając uderzyła ją w głowę... kot się schował.
Podeszłam żeby zobaczyć czy OK, mruczała poyem jak ją głaskałam, ale boję
się, czy nie miała jakiegoś wstrząsu mózgu...
Jak mocna jest kocia czaszka, jak długo mogę czekać na objawy, czy się
niepokoić a jeśli tak czym ?
A.

2. Data: 2003-07-11 12:42:03

Temat: Re: Uderzyłam kota :(
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Jak mocna jest kocia czaszka, jak długo mogę czekać na objawy, czy się
>niepokoić a jeśli tak czym ?
pl.rec.zwierzaki
pl.sci.weterynaria
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

3. Data: 2003-07-11 13:41:47

Od: "Pucus" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG.

4. Data: 2003-07-11 14:27:42

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mocna jest kocia czaszka, jak długo mogę czekać na objawy, czy się
> niepokoić a jeśli tak czym ?
> A.

Kot to ciekawostka: bardzo wytrzymałe zwierzę. Moj kotka przeszła juz
powazniejsze "blizsze spotkania" i nic jej nie jest. Piłką lekarską to moze
co innego..... i nikt by Ci nie powiedział że NTG :))

5. Data: 2003-07-11 14:55:14

Od: "Tomasz M." <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli w przeciągu 48h nie wystąpią niepokojące objawy typu nietypowe
zachowanie, wymioty - ogólnie pisząc kot będzie się zachowywał "jak zwykle"
to należy przypuszczać, że nic Twojemu zwierzakowi się nie stało. Polecam
jednak lekture grupy weterynaryjnej - podejrzewam, że tam jakiś fachowiec od
kotków się wypowie. Zgadzam się z Magistrem, czasami poważniejsze wypadki
nie powodują żadnych obrażeń... Obserwuj kota i w razie czego pisz na
weterynarię.

--
Pozdrawiam.

Tomasz M.
#GG: 921910
http://strony.wp.pl/wp/tomaszmilewski/

6. Data: 2003-07-11 15:01:05

Od: "Marek B" <s...@N...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moze
> co innego..... i nikt by Ci nie powiedział że NTG :))

To jest typową cechą zwierząt drapieżnych, do jakich kot się niewątpliwie
zalicza. Ale ponieważ mamy tu do czynienia z persem, który jest efektem
długotrwałego doboru sztucznego skierowanego na cechy wyglądu, możemy też
mieć do czynienia z osłabieniem niektórych typowych dla gatunku
przystosowań.

Podejrzewam, że kotu nic nie powinno być, ale persy ogólnie są dość
wrażliwe, tak jest np. w przypadku syndromu urologicznego kotów, na który
persy są kilka razy bardziej podatne niż inne rasy.

Pozdrawiam,
Marek B

7. Data: 2003-07-11 21:52:43

Od: Andreas <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@4...com>, darth72
@nie.poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx says...
> pl.rec.zwierzaki
> pl.sci.weterynaria

oraz pl.misc.militaria :)

--
Andreas

8. Data: 2003-07-12 15:04:00

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek B" <s...@N...go2.pl> napisał w wiadomości

> Podejrzewam, że kotu nic nie powinno być, ale persy ogólnie są dość
> wrażliwe, tak jest np. w przypadku syndromu urologicznego kotów, na który
> persy są kilka razy bardziej podatne niż inne rasy.

Dziękuję za wyrozumiałość, odpowiedzi i zrozumienie :)

Ania

Syndrom (zespól) Gilberti
Antybiotyk vs. alkohol + koncert rockowy
Przeswietlenie kregoslupa
Soczewki - płukanie
Praca dla Lekarzy II