Ufff...[stres]

11. Data: 2008-08-18 09:12:14

Temat: Re: Ufff...[stres]
Od: "trurl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
news:g8bcki$207$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Lepiej żeby nóż w przyszłości nie działał, bo taki stres mogłabym
> przypłacić wieloletnią odsiadką. ;)

Napadasz na banki? ;)

Nota bene twórca NLP, Bandler, popadł kiedyś w poważny konflikt z prawem
(morderstwo), wieść gminna niesie, że wybronił go wyszkolony przez niego
adwokat. Jakby co możesz skorzystać z jego usług. ;)

12. Data: 2008-08-18 09:16:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Aug 2008 10:18:37 +0200, trurl napisał(a):

> To spróbuj kiedy nie będziesz zestresowana i będziesz mogła usiąść. Wyobraź
> sobie wtedy tę stresującą sytyację i
>
> "1. Usiądź wygodnie i zrelaksuj swoje ciało. (...)"
>
> A nóż zadziała na przyszłość
> ;)

Tak, tak, nóż będzie najlepszy... zwłaszcza na przyszłość - jak ręką odciął
//emotek domyślny
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

13. Data: 2008-08-18 10:34:40

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sie, 09:46, medea <e...@p...fm> wrote:

> Tak, tak. Ty tak leczysz swoje stresy i potem Ci "się trzensom nóżki,
> dusza i ciało". To ja już wolę, moje łydki. ;)
>
> Ewa

Szkoda, że te łydki daleko ode mnie - teraz. Tamto to na sądzie
ostatecznym, a teraz... hulaj dusza - piekła nie ma!!! ;-))

14. Data: 2008-08-18 10:36:11

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sie, 10:34, medea <e...@p...fm> wrote:

> Lepiej żeby nóż w przyszłości nie działał, bo taki stres mogłabym
> przypłacić wieloletnią odsiadką. ;)
>
> Ewa

Usiądź w wannie (najlepsza jakuza) i zrelaksuj się ze mną. :-))

15. Data: 2008-08-18 10:40:28

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sie, 11:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> //emotek domyślny
> "Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam

Szkiełko i oko - przeszkody w miłości
Stresów - nie mają ich ludzie prości
Co miłość przeżywają bez... analizy
Za to z sakrą i radością w żywiołości
Bez potrzeby żaden z nich nie pości.

16. Data: 2008-08-18 10:47:37

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

================

> [...]
> Co miłość przeżywają bez... analizy
> Za to z sakrą i radością w żywiołości
> Bez potrzeby żaden z nich nie pości.- Ukryj cytowany tekst -

W miłości przeszkodą u wykształciuchów
Dyplomów brak takich, jak wypada z tarota
Nostryfikacja, przewody - miłości ochłody
A życie jedno jest na tym bożym świecie
Odrzucicie miłość i więcej nie znajdziecie
Bo ona jest tylko raz dana, reszta ułuda...
Oj, dana, dana, psia żyzń, ale kochana.

17. Data: 2008-08-18 10:54:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

================

> [...]
> A życie jedno jest na tym bożym świecie
> Odrzucicie miłość i więcej nie znajdziecie
> Bo ona jest tylko raz dana, reszta ułuda...

Co?

18. Data: 2008-08-18 11:03:48

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message