Ujemne skutki DO

11. Data: 2002-04-10 15:54:50

Temat: Re: Ujemne skutki DO
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paprycjusz" <p...@p...com> napisał w wiadomości
news:18720-1018453718@as1-302.torun.dialup.inetia.pl

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:a91mif$5gi$1@news.onet.pl...
> >
> > Oooo... : (
> > jaki rozgoryczony... : (
>
> Cos Cie ugryzlo?
>
> > Dziękujemy,
>
> Masz rozdwojenie jazni?

No rzeczywiście, nie powinnam za innych dziękować.

> Na tej samej.

A jakieś plusy zauważyłeś?

> Patryk

Krystyna

12. Data: 2002-04-10 16:05:50

Od: "Paprycjusz" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a91mvq$672$1@news.onet.pl...

> A czemu z lekarza Jana Kwaśniewskiego zrobiłeś magistra?

1. To on nawet magistra nie ma?
2. Tnij cytaty!

P.

13. Data: 2002-04-10 16:08:18

Od: "Paprycjusz" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a91nd7$6p1$1@news.onet.pl...

> A jakieś plusy zauważyłeś?

Owszem.

Patryk

ps. Zawsze jestes taka zlosliwa?

p.

14. Data: 2002-04-10 16:12:55

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tym razem chciałbym zapytac czy ktoś z grupowiczów może wskazac przykłady
> negatywnego działania DO.
> Proszę tylko o odpowiedzi rzeczowe ludzi którzy sami mogą poswiadczyć że po
> przejsciu na dietę optymalna  doznali rozczarowania i z jakich powodów.
>
> Przedstawicieli wojujących sekt i innych walczacych za idee rycerzy proszę
> tym razem o powstrzymanie się i nie zasmiecanie grupy, chyba że sami
> probowali DO i zawiedli się.
> Z góry dziękuje za rzeczowe informacje.
>
> Tomasz.
>

> Witam,wMoim przypadku DO na poczatku okazala sie nieco
kosztowna,mialem spora nadwage.
Rozmir 42 teraz po okolo roku 34 i caly czas powoli w dol
cala szfa ubran do wymiany,ale warto bylo.
Krzysztof
DOzdrowka

15. Data: 2002-04-10 16:35:57

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie co Ty jadasz? to znaczy jakie ilości g na kg wagi naleznej
sobie ustawiles.
Ja jestem poczatkujacy wiec ustawilem sobie B-1; T-2,7; W-0,9
ale przy takim ustawieniu je sie po prostu obżeram.
Warzyw jem teraz wiecej niz na normalnym zywieniu a i tak ciezko mi osiagnac
zalozony stan weglowodanów.

16. Data: 2002-04-10 16:57:07

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> [...]

Tak, oczywiście, że zawsze ; )
Poczytaj dotychczasowe wątki, caaały czas bardzo innym dokuczam, mimo że
inni są dla mnie niezłośliwi i wręcz mili i sympatyczni... ;)))
Żartuję oczywiście.

Mylisz chyba dwa pojęcia. Mnie już przypisano różne niemiłe epitety,
wytykano nieuctwo, kłamstwa i parę innych rzeczy. Ja natomiast mimo
permanentnych prowokacji staram się nie krytykować dyskutanta, tylko temat
dyskusji - a to różnica, więc darujmy sobie przymiotniki pod naszym adresem,
dobrze?

A poza tym gdzie w poście do Ciebie wyczytałeś moją złośliwość? Z Twojego
postu można było się doczytać pewnego rozczarowania dietą, ja odniosłam
wrażenie, że rozgoryczenia, co w tym złośliwego?
Chciałam się dowiedzieć, co Cię zawiodło w tej diecie?
Jeśli to odebrałeś jako moją złośliwość, to przepraszam.

Krystyna

17. Data: 2002-04-10 19:30:52

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paprycjusz wrote:
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:a91mvq$672$1@news.onet.pl...

> 1. To on nawet magistra nie ma?

Lekarz -> min. magister
relacja zwrotna nie zachodzi :) nawet na DO

--
Andrzej Stypula
a...@a...krakow.pl

18. Data: 2002-04-10 19:47:00

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam mialo isc na priv.

Aga

19. Data: 2002-04-10 20:54:09

Od: "Paprycjusz" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Stypula" <a...@a...krakow.pl> napisał w
wiadomości news:3CB492EC.2C8AEFF0@altair.krakow.pl...

> Lekarz -> min. magister
> relacja zwrotna nie zachodzi :) nawet na DO

Ten pan doktoratu nie zrobil.
Wiec jak nie magister i nie doktor (profesor tez nie) to co?

Pap.

20. Data: 2002-04-11 05:12:54

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a91plh$afq$...@n...onet.pl...
> [...]
> ale przy takim ustawieniu je sie po prostu obżeram.
> Warzyw jem teraz wiecej niz na normalnym zywieniu a i tak ciezko mi osiagnac

Ooo i takim osoba na DO jak nic sie poprawi,
bedzie to kolejny cudowny przypadek. ;)

pozdrawiam Chaciur

PROSZE O POMOC
dieta Montignac - sprzecznosci?