Ukazyawanie sie szyjek zebow

1. Data: 2006-12-10 12:19:50

Temat: Ukazyawanie sie szyjek zebow
Od: pawel wolanski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pojawil mi sie problem z utrata przyczepu nablonkowego. Zacznaja mi sie
pokazywac szyjki zebow. Na razie nie mam z tego powodu jakichkolwiek
problemow, ale wole dmuchac na zimne.
Jak z tym walczyc?
Z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2006-12-10 13:15:44

Temat: Re: Ukazyawanie sie szyjek zebow
Od: "Wojtek K." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest wiele powodów obnazenie szyjek:
-wada zgryzu
-nieprawidlowe szczotkowanie(ruchy poziome)
-kamien nazebny
Radze przede wszytkim udac sie do stomatologa aby rozpoznal przyczyne.
Polecam szczotkowanie zebów srednia szczeteczka(moja zdaniem najlepsza jest
Oral B i najtansza) i masaz dziasel. Bardzo wazna jest technika zabiegu.
Pamietac aby szczotke ukladac na dzaisle i ruchem nasuwajacym prowadzic w
kierunku zeba tak aby nasuwac dziasla na zeby. Nie stosowac ruchów
poziomych. I stosowac pasty o zwiekszonej zawartosci fluoru bo z czasem te
obnazenia beda reagowaly na bodzce termiczne(zimno)(pasta Elmex zielona lub
Meridol). Pozdrawiam

3. Data: 2006-12-10 13:19:47

Od: pawel wolanski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek K. wrote:

> [...]
> obnazenia beda reagowaly na bodzce termiczne(zimno)(pasta Elmex zielona lub

Serdecznie dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam!

4. Data: 2006-12-10 13:54:21

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "pawel wolanski" <p...@o...pl> napisal w
wiadomosci news:elgu7h$qv9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Pojawil mi sie problem z utrata przyczepu nablonkowego. Zacznaja mi sie
> pokazywac szyjki zebow. Na razie nie mam z tego powodu jakichkolwiek

isc do stomatologa

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com

5. Data: 2006-12-11 22:04:07

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirhe napisał(a):
> Uzytkownik "pawel wolanski" <p...@o...pl> napisal w
> wiadomosci news:elgu7h$qv9$1@nemesis.news.tpi.pl...
>

> isc do stomatologa

Najpierw szczotkować fluormexem.

--
animka

ząb-koszty leczenia
zaparcia u dzieci autystycznych
jestem chory, mam osad z "pleśni" na języku
Szum w uszach
Zagrozone stawy?